پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۸۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
استاندار خراسان‌جنوبی گفت: هدف ما بازاریابی گسترده و جهانی برای محصولات تولیدی و صنایع دستی خراسان‌جنوبی است و برای این امر در سال 97 تلاش خواهیم کرد.

شعار سال: استاندار خراسان‌جنوبی گفت: هدف ما بازاریابی گسترده و جهانی برای محصولات تولیدی و صنایع دستی خراسان‌جنوبی است و برای این امر در سال 97 تلاش خواهیم کرد.

 «محمدمهدی مروج الشریعه»، امروز (14 فروردین) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: به دنبال این هستیم که سطح تکلیف خود را بالا ببریم تا خدمت خداپسندانه‌ای برای مردم داشته باشیم.

وی با بیان این‌که تکلیف در حد توان انسان است، افزود: تکلیف ما با 8 ساعت کار اداری ساقط نیست و تا جایی که انسان قدرت دارد باید برای خدمت به مردم این قدرت به کار گرفته شود.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که بودجه امسال با رویکرد ویژه‌ای آغاز شده است، تصریح کرد: بسیاری از ردیف‌ها و منابع اعتباری این بودجه از همان ابتدا به مردم اطلاع‌رسانی شد.

مروج‌الشریعه به نمایشگاه نوروزگاه مشهد و حضور خراسان‌جنوبی در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: امشب جلسه ارزیابی این نمایشگاه را برگزار خواهیم کرد و محصولات تولیدی و کارگاهی استان با تبلیغات بسیار وسیع در این نمایشگاه به زائرین امام رضا(ع) معرفی شد.

وی با بیان این‌که کالای ایرانی که بهترین مصداق آن محصولات تولیدی است در این نمایشگاه برای مردم و زائرین به نمایش گذاشته شد، اظهار کرد: در واقع نمایندگان استان در این نمایشگاه پتانسیل استان را به نمایش گذاشتند.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که هدف ما بازاریابی گسترده و جهانی برای محصولات تولیدی و صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی است، تصریح کرد: حضور با ارزش عشایر خراسان‌جنوبی در نمایشگاه مشهد بسیار قابل توجه بود و تمام شهرستان‌های خراسان‌جنوبی به جز طبس در این نمایشگاه حضور داشتند.

مروج‌الشریعه با بیان این‌که یکی از اهداف ما توسعه صنایع‌دستی استان است، افزود: برنامه‌های بسیاری در راستای این هدف از جمله خرید الزامی صنایع‌دستی به عنوان هدیه و سوغات اداری پیش‌بینی کرده‌ایم و این قانون در سطح دستگاه‌های اجرایی استان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: موضوع کمبود آب و خشکسالی را پیگیری خواهیم کرد و موضوع معادن استان را نیز در دستور کار داریم.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به پروژه «بیرجند - قائن» گفت: توسعه راه‌های استان مانند اشتغال سرلوحه کار ما قرار دارد و امیدواریم بتوانیم با کسب رضایت مردم وظیفه خود را به انجام برسانیم.

مروج‌الشریعه با بیان این‌که صنایع‌دستی، اشتغال زودبازده را با سرمایه‌گذاری کم ایجاد می‌کند، افزود: ترسیم بازارهای خارجی محصولات تولیدی استان به خصوص در حوزه صنایع‌دستی استان در اولویت برنامه‌های امسال خواهد بود.

وی با بیان این‌که آب هم‌چنان موضوع مهمی در خراسان‌جنوبی است، یادآور شد: مسأله آب نیز از اولویت‌های امسال این استان خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 14 فروردین 97، کدمطلب:97011403188، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
شرکت در نمایشگاه های خارجی و برگذاری نمایشگاه ها و مراسمات مختلف در نقاط مختلف جهان به بحث شناخت فرهنگ و صنعت ایران بسیار کمک خواهد کرد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین