پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۴۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
استاندار خراسان جنوبی گفت: نابخردی‌ها چه در فضای مجازی و چه در گویش بعضی از افراد با هر ضرب آهنگی که به تفرقه در کشور ختم شود جاده صاف کن دشمن است و بزرگترین ضربه را به کشور و نظام وارد می‌کند.
شعار سال: استاندار خراسان جنوبی گفت: نابخردی‌ها چه در فضای مجازی و چه در گویش بعضی از افراد با هر ضرب آهنگی که به تفرقه در کشور ختم شود جاده صاف کن دشمن است و بزرگترین ضربه را به کشور و نظام وارد می‌کند.
محمدمهدی مروج‌الشریعه در مراسم تجلیل از جانبازان استانداری و فرمانداری‌های تابعه استان خراسان جنوبی اظهار داشت: همه می‌دانیم که کشور متعلق به شهدای پیروزی انقلاب، شهدای دفاع مقدس و دفاع حرم است که خون پاکشان را تقدیم نظام اسلامی کردند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: همه ایثارگران، آزادگان و جانبازان و خانواده معزز شهدا که امروز افتخار همکاری این عزیزان را در دستگاه‌های اجرایی داریم چشم و چراغ ملت، نظام و جامعه هستند و حضورشان برای ما درس‌آموز و عبرت‌آموز است و امیدوارم بتوانیم راه این عزیزان را بدون هیچ انحرافی و بدون کم و کاست و با تمام توان ادامه دهیم.

وی افزود: عزت جامعه اسلامی در گرو تداوم راه شهداست و مسیر دیگری وجود ندارد.

مروج‌الشریعه بیان کرد: شهدای حریم حرم برای عزت، استقلال و شرف مملکت بسیار مظلومانه به شهادت رسیده و مادامی که جریان حق و باطل در دنیا حاکم است و نظام اسلامی با همین آرمان‌ها بخواهد به حیات مقدسش ادامه دهد باید از آرمان‌های خویش جانانه دفاع کند.

مقام عالی دولت در استان افزود: امروز همه گرایش‌های سیاسی با سلایق مختلف مملکت را از آن خود بدانند و در کنار هم با صمیمیت و همکاری، برای آبادانی ایران اسلامی تلاش کنند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بداخلاقی‌های موجود در فضای حقیقی و مجازی گفت: نابخردی‌ها چه در فضای مجازی و چه در گویش بعضی از افراد با هر ضرب آهنگی که به تفرقه در کشور ختم شود جاده صاف کن دشمن خواهد بود و بزرگترین ضربه را به کشور و نظام وارد می‌کند.

وی از همه خط مشی‌های سیاسی خواست قدر نعمت امنیت، همدلی و وحدت را بدانند و همواره به یاد داشته باشند که بر سر سفره انقلاب نشستیم و ده‌ها هزار شهید خون خود را تقدیم انقلاب کردیم تا بتوانیم امروز خادم مردم باشیم.

مروج‌الشریعه با اشاره به شعار سال خاطرنشان کرد: تاکیدات رهبری چه در موضوع اقتصاد مقاومتی و چه در موضوع کالای ایرانی آن است که بتوان به کالای ایرانی و دانش دانشمندان کشور متکی بود که البته این به معنای نفی تعامل با جهان نیست و حمایت از کالای ایرانی، اتکا به توان داخل و دانش مهندسین ایرانی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1719222 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
وقتی با دستور ترامپ ساعت ده شب برجام لغو شد و دلار 400 تومن گرون شد دیگه نمیتونیم بگیم خود مردم هیچ کارن
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
0
در راس این همه تفرقه چه کسی ایستاده؟همه باید دوشادوش رهبری در برای اهداف نظاو برای رسیدن به تمدن جهانی اسلام حرکت کنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین