پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۵۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان گفت : امروز با توجه به افت منابع آبی و خشکسالی های چندین ساله ، موضوع تامین و انتقال آب از دریای عمان از مهمترین مولفه های مورد نیاز در شرق کشور است.

شعارسال: استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان گفت : امروز با توجه به افت منابع آبی و خشکسالی های چندین ساله ، موضوع تامین و انتقال آب از دریای عمان از مهمترین مولفه های مورد نیاز در شرق کشور است.

استاندار خراسان جنوبی، تثبیت و نگهداشت جمعیت در شهرستان های استان خصوصاً استان های مرزی و روستاها را مورد تاکید قرار داد و گفت : یکی از مهمترین نیازهایی که باید تامین شده و یا مرتفع شود موضوع نیاز مردم به آب شرب ، صنعتی و معدنی است که باید به طرق مختلف مورد توجه مسئولین امر قرار گیرد.

دکتر مروج الشریعه، با بیان اینکه اقدامات مناسبی در حوزه مطالعات تامین آب استان از طرق مختلف به انجام رسیده است، افزود: با توجه به نیاز آبی شدید در استان های سیستان و بلوچستان و نیز خراسان جنوبی، انتقال آب از دریای عمان می تواند تا حد زیادی به نگهداشت جمعیت و رونق اقتصادی که به تقویت مولفه های امنیتی استان نیز منجر خواهد شد، کمک کند.

مقام عالی دولت در استان، خاطر نشان ساخت: در حال حاضر بالغ بر ۴۰۰ روستا در استان خراسان جنوبی به وسیله تانکر آب رسانی می شود که در صورت بروز حادثه هایی که ریشه های انسانی و یا طبیعی دارند می تواند بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.

مروج الشریعه، به تهدیدات زیستی و طبیعی در استان خراسان جنوبی اشاره کرد و یادآورشد: دستگاه های خدمات رسانی که دارای تاسیسات حساس و حیاتی هستند باید علاوه بر رعایت استانداردهای ایمنی در خصوص تهدیدات امنیتی این تاسیسات نیز نگاهی نو و تازه داشته باشند.

رئیس شورای پدافند غیر عامل استان، ارائه هشدارهای مداوم به منظور حفظ هوشیاری همیشگی را رسالت اصلی پدافند غیر عامل دانست و تصریح کرد: دستگاه های خدمات رسان باید دارای نقشه های کاری متعدد بوده و برای تمامی شرایط برنامه کاری داشته باشند.

مروج الشریعه، اجرای خط لوله گاز به شرق کشور از طریق رفسنجان را مورد تاکید قرار داد و گفت: تامین گاز مورد نیاز برای شهر نهبندان و برخی شهرهای استان خراسان جنوبی می تواند بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

استاندار خراسان جنوبی، به تهدیدات در حوزه های اجتماعی و فرهنگی نیز اشاره کرد و ادامه داد: در کنار تهدیدات امنیتی و سخت افزاری ، تهدیدات نرم افزاری و آسیب هایی که در حوزه های فرهنگی و اجتماعی وجود دارد نیز باید به طور خاص و ویژه مورد توجه مسئولین و دست اندرکاران امر قرار گیرد.

مروج الشریعه، با بیان اینکه در حال حاضر با تغییر نسل مواجه هستیم، اظهار داشت: باید راه هایی که به انسداد مسیرهایی که به کم هویتی و یا بی هویتی جوانان ما منجر می شود را شناسایی کرده و با ارائه برنامه های کاری مدون و مشخص ، در یک برنامه زمانی معین آنها را مرتفع نماییم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1396، کدخبر: 672557، www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fox
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
0
0
با گرفتن ازادی جوانان نمیتوانید انهارا مجبور به انجام کاری کنید فرهنگسازی با محدود سازی به دست نمی اید
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین