پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۶۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم بزرگترین سرمایه در نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شوند گفت: از این رو باید برای تعالی و پیشرفت همه مردم استان، دست در دست یکدیگر گذاشته و استان و شهرستان خود را در مسیر توسعه همه جانبه قرار دهیم.

شعار سالمحمد مهدی مروج الشریعه در دیدار با حامیان دولت در شهرستان سرایانبا تاکید بر اینکه من برای خود هیچ وظیفه ای بالاتر از اجرایی کردن منشور 7 صفحه ای دوباره ایران و محقق ساختن برنامه های دولت تدبیر و امید قائل نیستم اظهار داشت:شایسته است مسئولان و مدیران کل استان مخصوصاً کسانی که راس حاکمیت مسئولیتی بر عهده دارند در راستای اجرایی کردن منشور دوباره ایران رئیس جمهور اقدامات جدی تری صورت دهند.

استاندار خراسان جنوبیادامه داد: منشور دوباره ایران، یک منشور جامع و کامل از کلیه مباحث توسعه ای همچون توسعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... است .

وی مردم داری را یکی از اصول مسلم دولت تدبیر و امید دانست و تصریح کرد: مردم به عنوان بزرگترین سرمایه در نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه و در همه حال باید مورد توجه قرار گیرند و به دور از گرایش های فکری چون هم نوع ما هستند و مسلمان و ایرانی می باشند قابل تکریم و احترام هستند.

مروج الشریعه یادآور شد: خدمت به همه هم استانی های عزیز را از بهترین اعمال می دانم و در راه خدمت به مردم استان، به همه مدیران توصیه می کنم خدمت به تک تک افراد استان را وظیفه و شان خود بدانند و در این راه حداکثر تلاش خود را به عمل آورند.

وی تصریح کرد: مدیران باید مشی و روش دولت تدبیر و امید که مورد پسند اکثریت مردم ایران قرار گرفته است را مدنظر قرار داده و از کسانی که در این راه زحمت کشیده اند در جهت خدمت به مردم بیشترین بهره را بگیرند و این در تمام دنیا مرسوم و مورد قبول اکثریت است.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت بانوان و جوانان در راس مسئولیت ها استفاده بیشتری انجام گیرد گفت: مردم استان خراسان جنوبی باید قدردان این دموکراسی و آزادی در همه نقاط استان باشند.

وی تشکیل اتاق فکر در شهرستان را مورد تاکید قرار داد و افزود: شما باید به عنوان اتاق فکر شهرستان با تشکیل جلسات هفته ای و با تفکر مسائل را احصاء و آنها را برای مرتفع شدن به فرماندار و استاندار ارائه کنند زیرا زمانی توسعه و پیشرفت صورت می گیرد که همه با هم به دور از سلایق سیاسی برای توسعه شهرستان سر یک میز بشینیم و تصمیم گیری می کنیم و وقتی از جلسه توسعه شهرستان خارج شدیم با قدرت مشی سیاسی خودمان را دنبال کنیم.

استاندار خراسان جنوبیافزود: از سرمایه گذار و سرمایه گذاری در استان با هر نگاه و گرایشی حمایت می کنیم همچنان بیگانگان هم اگربا رعایت مصالح جمهوری اسلامی ایران در کشور بخواهند سرمایه گذاری کنند مورد حمایت مسئولان قرار می گیرند.

مروج الشریعه در خصوص سهم توسعه در استان افزود: سهم توسعه ای استان در حوزه صنعت و خدمات بسیار پایین است و وجه غالب توسعه کشاورزی است و اگر جریان سیاسی می خواهد مقبولیت در بین مردم به دست بیاورد باید به بنیان های اقتصادی مردم توجه ویژه ای داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبیدر این جلسه که همزمان با سفر به شهرستان سرایان در جمع حامیان دولت و فعالین ستاد دکتر روحانی در این شهرستان حضور یافت و ضمن دیدار با آنان ، در جمعی صمیمی و شفاف مسائل مطرح تعدادی از آنان را شنید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 24آذر 96، کدمطلب:1601608، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Lord
United States
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
ابتدا توانایی ها و ظرفیت استان رو بشناسید بعد در راستای اون هر کاری لازمه بکنید از جذب سرمایه تا لابی زنی سیاسی تا اقتصاد پایداری رو ایجاد کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین