پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی گفت: با وجود خشکسالی‌­های ۱۸ ساله خراسان جنوبی به عنوان دومین استان برتر در سی و دومین دوره انتخاب و معرفی نمونه‌های ملی بخش کشاورزی انتخاب شد و ۱۰ کشاورز نمونه استان تجلیل شدند.

شعار سال: هاشم ولی‌پورمطلق صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با وجود خشکسالی­های 18 ساله و کمبود نزولات جوی این استان به عنوان دومین استان برتر در سی و دومین دوره انتخاب و معرفی نمونه‌های ملی بخش کشاورزی انتخاب شد.

وی افزود: همزمان با برگزاری این همایش که با حضور وزیر جهاد کشاورزی، معاونین، مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی و کشاورزان نمونه در زیر بخش‌های مختلف در محل مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیمای ایران برگزار شد، از 10 نمونه برتر بخش کشاورزی خراسان جنوبی در سطح ملی تجلیل شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این مراسم از 153 نمونه بخش کشاورزی در 150 رشته قدردانی شد کهاستان خراسان جنوبی به لحاظ دارابودن 10 نمونه برتر، به عنوان دومین استان برگزیده کشور انتخاب شد.

ولی‌پورمطلق افزود: این در حالی است که خراسان جنوبی علیرغم خشکسالی‌های 18 ساله و کمبود شدید نزولات جوی جزء خشک‌ترین استان‌های کشور به حساب می‌آید اما با این وجود کشاورزان پرتوان استان بر خشکسالی مسلط شدند و اوضاع را به نفع خود تغییر دادند.

وی یادآور شد: کشاورزان استان خراسان جنوبی با به کارگیری حداقل‌ها و استفاده از بهترین‌ها در رقابت‌های کشوری حائز رتبه برتر شدند و کسب این افتخار تنها در سایه تلاش و همت کشاورزان میسر شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: ابوالقاسم سلطانی از شهرستانزیرکوه در رشته نگهداری و بهره‌برداری از قنوات،ابوالقاسم چوپان ازبشرویه در رشتهمدیر نمونه بهره‌برداری، نگهداری و مشارکت در طرح انتقال آب با لوله و محمدحسین بخشی ازفردوس در رشته تولیدکننده نمونه زعفران جزو برترین­‌های کشاورزی استان در سطح ملی بودند که در سی­ و دومین مراسم تجلیل از نمونه‌­های ملی بخش کشاورزی، از آنها تجلیل شد.

رئیس جهادکشاورزی خراسان جنوبی گفت: مهدی خدایی از بشرویه در رشته شرکت تعاونی تولید نمونه روستایی، فاطمه ذاکریان ازبیرجند در رشتهشرکت تعاونی نمونه زنان روستایی،طاهره درمیانی از درمیان در رشتهمدیرعامل نمونه صندوق اعتبارات خرد ویژه زنان روستایی و سیدحسین خیریه ازبیرجند در رشتهمدیرنمونه واحد تولید پرورش مرغ مادرگوشتی نیزاز دیگر برگزیدگان این جشنواره هستند.

ولی‌پور مطلق خاطرنشان کرد:محمد تورانی از بشرویه در رشتهبهره­‌بردار نمونه در مدیریت پایدار خاک کشاورزی حفاظتی، علی صفری‌حاجی ازبشرویه در رشتهتولیدکننده نمونه پنبه و محمد رمضانی ازطبس در رشتهمرتع­‌دار نمونه در مناطق کمتر از 200 میلی­متر بارندگی نیز جزو برترین­‌های کشاورزی استان در سطح ملی بودند که در سی­ و دومین مراسم تجلیل از نمونه‌­های ملی بخش کشاورزی، از آنها تجلیل شد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 11دی 96، کدمطلب:1616913، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمدی
United States
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
خدا قوت غیور مردان و زنان ایرانی
همینجور ادامه بدید
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین