پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۰۰۵
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی از افتتاح 227 پروژه با 640 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها برای 234 نفر شغل جدید و همچنین برای 152 نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌شود.
شعارسال: رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی از افتتاح 227 پروژه با 640 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه‌ها برای 234 نفر شغل جدید و همچنین برای 152 نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌شود.
 
 غلامرضا قوسی پیش از ظهر امروز در نشست خبری، به تشریح برنامه‌های جهادکشاورزی در ایام‌الله دهه فجر پرداخت و اظهار داشت: طی این ایام پروژه‌های خوبی در بخش کشاورزی استان به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
وی از افتتاح 227 پروژه با 640 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان خبر داد و بیان داشت: جمعیت برخوردار این پروژه‌ها 69 هزار نفر است که با افتتاح این پروژه‌ها برای 234 نفر شغل جدید ایجاد می‌شود.
 
رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای 152 نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌شود و همچنین با افتتاح این پروژه‌ها شش هزار و 498 نفر از شغل‌های ایجاد شده که در معرض آسیب و تزلزل بودند تثبیت شدند.
 
قوسی با اعلام اینکه از مجموع پروژه‌ها، 90 مورد در حوزه باغبانی و 89 پروژه افتتاحی بخش کشاورزی مربوط به حوزه آب و خاک است، تصریح کرد: بیشترین پروژه‌های افتتاحی دهه فجر مربوط به شهرستان سرایان، قاین و طبس است.
 
وی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 23 هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی خراسان‌جنوبی مجهز به سیستم آبیاری نوین شدند که در حال حاضر 17 درصد از اراضی کشاورزی استان تحت پوشش این نوع سیستم آبیاری قرار دارند که سبب صرفه‌جویی 70 میلیون مترمکعب آب شده است.
 
 رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی از اجرای دو هزار و 760 کیلومتر پروژه انتقال آب در اراضی کشاورزی استان خبر داد و گفت: همچنین هشت هزار و 709 هکتار یکپارچه‌سازی اراضی سنتی با صرفه‌جویی 12.5 میلیون مترمکعب آب در استان انجام شده است.
 
قوسی در پایان خاطرنشان کرد: در زمان تأسیس استان راندمان آبیاری در بخش کشاورزی 30 درصد بوده که با اجرای پروژه ذکر شده اکنون به 46 درصد رسیده است.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری فارس خراسان جنوبی  ،تاریخ انتشار: 8  بهمن    1398،کدخبر: 13981108000478 ،www.farsnews.ir/khorasan-jonubi
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین