پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۸۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰
معاون اول رئیس جمهور که به منظور شرکت در ششمین همایش ملی روز روستا و عشایر به بیرجند سفر کرده است، از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های عشایر و روستاییان خراسان جنوبی در بیرجند بازدید کرد.

شعارسال: در این نمایشگاه محصولات کشاورزی و باغی، دامی روستایی و عشایری، صنایع دستی و معدنی و نمونه‌ای از سیاه چادرهای عشایر استان به نمایش گذاشته شده است.

غرفه‌داران این نمایشگاه در گفتگویی صمیمانه با معاون اول رئیس جمهور دغدغه‌ها و دستاوردهای خود را در حوزه تولید و اشتغالزایی و نیز موانع کسب و کار بیان کرده و عملکرد معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در حمایت و معرفی توانمندی‌های روستاییان و عشایر را قابل تقدیر عنوان کردند.

همایش ملی روز روستا و عشایر که به همت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم دولت تدبیر و امید از 6 سال پیش هر ساله در روز 15 مهر برگزار می‌شود، امسال برای نخستین خارج از تهران برگزار شده است.

اسحاق جهانگیری در سفری یک روزه و در راس هیاتی برای کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی قطعه شانزدهم کریدور جنوب شرقی به شمال شرق که از بیرجند به سمت ایستگاه یونسی گناباد اجرا می‌شود و همچنین حضور در همایش ملی روز روستا و عشایر وارد فرودگاه بین المللی شهیدکاوه بیرجند شد.

جهانگیری: تعاملات با ‌افغانستان از راه‌های توسعه خراسان جنوبی است

استاندار خراسان جنوبی دو بار با معاون اول رئیس جمهور دیدار داشته و گزارشی از وضعیت استان ارائه کرده است و به طور رسمی از وی دعوت کرده تا به استان سفر کرده و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و برنامه‌های توسعه استان قرار گیرند.

در حاشیه همایش ملی روز روستا و عشایر قرار است با حضور معاون اول رئیس‌جمهور هشت تفاهم‌نامه از سوی وزرا و روسای سازمان‌ها و نهادهای حمایتی مختلف در راستای توسعه مناطق روستایی و عشایری امضا ‌شود که از این تعداد، چهار تفاهم‌نامه مربوط به استان خراسان جنوبی خواهد بود.

لازم به یادآوری است وزاری نیرو، جهادکشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، امور اقتصاد ودارایی و ورزش وجوانان در این سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور راهمراهی کردند.

دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به همراه 4 وزیر خراسان جنوبی را به مقصد تهران ترک کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15مهر1398 ، کدخبر: 2113842: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
امیدوارم بیشتر به روستاییان و عشایر کشورمون اهمیت قائل بشیم و براشون شرایط و امکاناتی رو فراهم کنیم که در اون شرایط راحتی بیشتری برای زندگی داشته باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین