پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۹۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۸
کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی از احتمال وقوع نخستین باران پاییزی به صورت رگبارهای پراکنده در نیمه شرقی خراسان‌جنوبی خبر داد.

شعار سال: کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی از احتمال وقوع نخستین باران پاییزی به صورت رگبارهای پراکنده در نیمه شرقی خراسان‌جنوبی خبر داد.

«فاطمه زارعی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بنابر پیش‌بینی سازمان هواشناسی، هوای امروز صاف تا کمی ابری که به‌تدریج با افزایش ابر و وقوع رگبار پراکنده از فردا ظهر در نیمه شرقی استان چون شهرهای قاین، سربیشه و درمیان شاهد نخستین بارش باران پاییزی در استان خواهیم بود.

وی از کاهش محسوس دمای هوا در روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان خبر داد و افزود: به صورت میانگین در این دو روز 8 درجه دمای هوا کاهش می‌یابد که با وقوع یخبندان در برخی مناطق استان همراه خواهد بود.

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی از کشاورزان خواست برای جلوگیری از خیس شدن، سرمازدگی و خسارات احتمالی، محصولات کشاورزی خود را جمع‌آوری و به مکان‌های مسقف منتقل کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 20 آبان 96، کدمطلب:96082011091، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Lord
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
پدربزرگ من هم.کشاورز بود و در مناطق سردسیر خیلی اتفاق افتاده بود که باغ گردوی اون رو سرما ببره واقعا برای یک کشاورز هیچ چیزی بد تر از این اتفاق نیست که هوا گرم بشه و شکوفه دراد یکدفعه هوا سرد بشه و درخت رو سرما ببره
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین