پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۱۸۰
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۸
دلاور بزرگ نیا گفت: کمیته رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری استان تهران از ۲۷ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه آماده دریافت شکایات حضوری مسافران نوروزی است.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، دلاور بزرگ نیا گفت: شهروندانی که قصد سفر در قالب تور‌های برنامه ریزی شده از دفاتر خدمات مسافرتی را داشته اند، تاکنون خرید خود را انجام داده اند. حالا زمان آن رسیده تا نظارت بر اجرای تعهدات مدیران دفاتر خدمات مسافرتی با دقت و سرعت بیشتری صورت پذیرد.

وی افزود: برای تسهیل و سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی از ظرفیت بدنه کارشناسی در بخش خصوصی و صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استفاده شده است.

بزرگ نیا گفت: رضایت و آسودگی خاطر شهروندان از سفر‌های نوروزی خط قرمز ما در استان تهران است و دفاتر خدمات مسافرتی موظف به اجرای تعهدات خود می‌باشند.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی استان تهران از شهروندان خواست تا هرگونه شکایت از نحوه اجرای تور‌های نوروزی را بلافاصله به معاونت گردشگری استان تهران به نشانی خیابان کریم خان – خیابان استاد نجات الهی جنوبی نبش خیابان ارشد اعلام کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 23اسفند1396 ، کدخبر: 6472256: www.yjc.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین