پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۶۶۸۱
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: تخریب بخشی از بنای تاریخی کتابخانه پارک شهر تهران توسط کارشناسان این اداره کل در حال رسیدگی است
شعارسال:مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: تخریب بخشی از بنای تاریخی کتابخانه پارک شهر تهران توسط کارشناسان این اداره کل در حال رسیدگی است.

دلاور بزرگ نیا اظهارداشت: به محض رویت تصاویر تخریب شده کتابخانه پارک شهر از طریق فضای مجازی این موضوع توسط کارشناسان و معاونت میراث فرهنگی استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.

برخی منابع تخریب بخشی از این بنای تاریخی را به نهادکتابخانه های عمومی نسبت داده اند.

وی با بیان اینکه این موضوع نیاز به بررسی بیشتری دارد گفت: در زمان حاضر تخریب کلی در این اثر ملی صورت نگرفته ولی با حضور کارشناسان این نهاد از فعالیت عمرانی در این بنا جلوگیری شده است.

پیش از این نیز سال گذشته به علت مرمت و نوسازی بخشی از دیوارهای داخلی بنای کتابخانه پارک شهر تخریب و نوسازی شده بود که میراث فرهنگی با صدور اخطاریه به مدیریت کتابخانه های استان تهران از این اقدام جلوگیری شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار2تیر97، کدخبر: 82950480، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین