پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
کد خبر: ۱۱۶۸۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از انتقال کسب وکارهای دیجیتال و تراکنش های مالی به شبکه های اجتماعی داخلی در سال 1397 خبر داد.

شعارسال: علی اکبر شیرکوند به نشست اخیر خود با مدیران شبکه های اجتماعی و پیام رسان های داخلی برای بررسی مسائل و مشکلات آنها اشاره کرد و گفت: مقرر شد با هماهنگی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکسری خدمات در اختیار این شبکه ها قرار گیرد و در ازای آن نیز خدماتی از سوی آنها ارائه شود.

وی به موضوع طرح شامد(ثبت شناسنامه الکترونیکی محتوای دیجیتال) اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در فراخوان منتشر شده استقبال خوبی توسط کانال های مختلف اعم از داخلی و خارجی صورت گرفت و امروز شاهد هستیم که بیشتر کانالهای بالای پنج هزار کاربر شامد دار شده اند.

شیرکوند با بیان اینکه باید پیام رسان های داخلی از وضعیت فقط انتشار دهنده و استفاده از مطالب و موضوعات دیگران خارج شوند، اظهار داشت: پیام رسان های داخلی باید بتدریج با تولید محتوای بهتر، به سمت تخصصی شدن بروند نه اینکه همواره در رقابت و مقابله با دیگر پیام رسان های داخلی و خارجی باشند.

وی به ارائه برخی سرویس ها و خدمات مالی توسط پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی خارجی اشاره کرد و گفت: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده، در سال جدید تمامی سرویس های با تراکنش مالی و کسب و کارهای دیجیتال باید به شبکه های داخلی واگذار شده و هرگونه خدمات مشابه توسط پیام رسان های داخلی ارائه شود.

معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: به عنوان مثال تمامی سرویس های دولت الکترونیک در تمامی زمینه ها به ویژه کسب وکار و خدمات مالی از سال آینده به شبکه های داخلی واگذار خواهد شد.

به گفته شیرکوند، درصدد هستیم با واگذاری این خدمات به شبکه های داخلی، محدودیت و ممانعت برای فعالیت شبکه های خارجی ایجاد شود.

وی تصریح کرد: براین باوریم که با حمایت های مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و فرهنگسازی مناسب، علاوه بر ساماندهی این شبکه ها، امنیت کافی، محفوظ ماندن اطلاعات مردم، تبلیغات سالم و درست را در شبکه های داخلی ایجاد کنیم تا موجب اعتماد سازی مخاطبان شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 27اسفند1396 ، کدخبر: 82865831: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
برای اینکه راحتر بتونین تلگرام رو فیلتر کنید و بعدش بگید ما که گفته بودیم بیاید اینور خودتون نیومدید
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
چیزی به نام شبکه اجتماعی داخلی نداریم ؛ شبکه هایی که بشه به راحتی اطلاعات خصوصی کاربران رو توسط ارگان های امنیتی خوند به درد نمیخوره بهتره خودتون استفاده کنید
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین