پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۰۷۵
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
محمود صادقی در توئیتر خود نوشت: «جلسه غیر علنی یکشنبه مجلس به سخنرانی دبیر شورای عالی فضای مجازی اختصاص داشت. اول فکر ‌کردیم می‌خواهد برای فیلترینگ تلگرام مقدمه چینی کند. اما او از هم‌گرایی پنج فناوری در فضای مجازی و بسط روزافزون آن در دهه آینده سخن گفت. گزارشش که تمام شد عبث بودن سیاست فیلترینگ برای همه مبرهن شد.

شعار سال: محمود صادقی در توئیتر خود نوشت: «جلسه غیر علنی یکشنبه مجلس به سخنرانی دبیر شورای عالی فضای مجازی اختصاص داشت. اول فکر ‌کردیم می‌خواهد برای فیلترینگ تلگرام مقدمه چینی کند. اما او از هم‌گرایی پنج فناوری در فضای مجازی و بسط روزافزون آن در دهه آینده سخن گفت. گزارشش که تمام شد عبث بودن سیاست فیلترینگ برای همه مبرهن شد.

در جلسه یکشنبه مجلس، لاریجانی به نقل از گزارش وزیر ارتباطات به شورای عالی امنیت گفت چند روز که تلگرام فیلتر بود بیش از ۳۰ میلیون نفر از فیلترشکن استفاده کردند. یکی از نمایندگان هم علت عدم اقبال مردم به پیام رسان های داخلی را عدم اعتماد آن ها به حفظ اطلاعات خصوصی کاربران دانست.»

گزارش محمود صادقی از جلسه غیرعلنی امروز مجلس در مورد فضای مجازی

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اطلاع رسانی جماران، تاریخ انتشار 27 اسفند 96، کد مطلب: 887193، www.jamaran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین