پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۵۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فیلترینگ تلگرام اقدامی مناسب در مقابل نفوذ بدخواهان نظام اسلامی است، گفت: مردمی که در شرایط سخت اقتصادی زندگی می‌کنند فضای مجازی برایشان هیچ اهمیتی ندارد.

شعارسال: عبدالرضا مصری» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه تلگرام مروج فرهنگ و تفکرات غربی و عمده هدف این برنامه ضربه زدن به عقاید و باورهای مردم کشورمان بود، اظهار داشت: دولت باید با حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی، امکانات را در نرم افزارهای بومی ارتقا دهد تا مخاطبان به میل و اراده قلبی‌شان جذب این پیام‌رسان‌ها شوند.

وی آگاهی مردم از سوء نیت‌های بدخواهان نظام اسلامی و انقلاب کشورمان در قالب فعالیت در فضای مجازی و در راس آن‌ها در تلگرام را باعث روی آوردن کاربران به پیام‌رسان‌های داخلی عنوان کرد و افزود: سازندگان پیام‌رسان‌های داخلی باید امنیت حریم خصوصی کاربران را تضمین کنند، مراقبت از اطلاعات شخصی کاربران اعتماد مردم به تکنولوژی داخلی را به ارمغان می‌آورد.

این نماینده خانه ملت با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، گرانی کالاها و بیکاری جوانان در جامعه افزود: فیلتر شدن تلگرام مانع از نفوذ عقاید و افکار ضد انسانی و اسلامی دشمنان در جامعه می‌شود و کار شایسته‌ای است، اما دولت نباید خود را درگیر این موضوعات کند، چون مردمی که در شرایط سخت اقتصادی زندگی می‌کنند فضای مجازی برایشان هیچ اهمیتی ندارد.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری  دفاع مقدس، تاریخ انتشار12 اردیبهشت 97، کدخبر:  289355،www.defapress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
سیاست نظام پس همین بوده است که مشکلات معیشتی مردم داشته باشند تا چنین چیز هایی را راحت فراموش کنند؟!
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین