پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۸۷۹
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی مطلبی را در خصوص میزان موفقیت فیلتر تلگرام در روسیه به رشته تحریر در آورده است.

شعارسال: متن یادداشت عبدالصمد خرم آبادی که در کانال شخصیش در سروش منتشر شده به شرح زیر است:

«علیرغم تبلیغات وسیع رسانه‌های آمریکایی و غربی و طرفداران آنها دائر بر ناموفق بودن فیلتر تلگرام در روسیه، فیلتر تلگرام در این کشور موفق بوده و بعد از فیلتر رتبه بازدید تلگرام در این کشور سقوط فاحشی داشته است.

بررسی‌های به عمل آمده حاکی از آن است که رتبه بازدید تلگرام قبل از فیلتر شدن در روسیه 105 بوده و ظرف 10 روز گذشته از رتبه یکصد وپنجمین پایگاه پر بازدید به رتبه 209 سقوط کرده است. یعنی هر روز بیش از 10 پله سقوط داشته است.

با توجه به روند پر شتاب مهاجرت مردم با بصیرت ایران اسلامی به پیام رسان های داخلی و دانش و تجربه جوانان و مهندسان نخبه ایرانی و عزم جزم و هماهنگی بی نظیر اکثریت قریب به اتفاق مسئولان در رفع سلطه بیگانگان بر فضای مجازی کشور، ان‌شاءالله جمهوری اسلامی ایران در این موفق‌تر عمل خواهد کرد.»

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایران میزان، تاریخ انتشار: 13اردیبهشت1397 ، کدخبر: - : www.irmizan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین