پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۹۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
استاندار خوزستان در بازدید از پایگاه های خدمات رسانی به مسافران نوروزی روند خدمات رسانی را خوب ارزیابی و از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تقدیر کرد.

شعار سال: غلامرضا شریعتی در بازدید از پایگاه های خدمات رسانی جمعیت هلال احمر استان و کمپین نه به تصادفات جاده ای، اظهار کرد: کمپین نه به تصادفات جاده ای سال گذشته نتایج موثری در استان داشت و امسال نیز اجرا شده و ان شاءالله با مداومت در سال های آینده شاهد اثر بخشی بیشتری از این کمپین باشیم.

وی افزود: در این زمینه از جمعیت هلال احمر استان تقدیر و تشکر می‌کنم؛ زیرا در این روزها اقدامات ارزنده‌ای انجام داده‌اند و مسایل و مشکلات مسافران را به خوبی پیگیری و حل کرده‌اند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: طرح جدید بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) نیز طرح دیگری است که از امسال در استان آغاز شده است و در بلند مدت اثر قابل ملاحظه ای در بهبود رفتارهای رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی خواهد داشت.

شریعتی با تاکید بر مداومت اجرای طرح های آموزشی خاطر نشان کرد: اجرای چنین طرح‌های زیرساختی در حوزه آموزش مشکلات و معضلات امروز در زمینه راهنمایی و رانندگی را به تدریج برطرف خواهد کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب:606626، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
امیدواریم همین روند خوب شه تا استان ها بتونن از این طریق کسب درامد کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین