پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۱۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰
نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ قرآن کریم از برپایی جلسه مرکزی قرآن باحضور اساتید برتر کشور در مشهد مقدس خبر داد.

شعار سالحامد علیزاده قاری بین‌المللی کشورمان با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ قرآنی اظهار داشت: برای ارتقای فرهنگ قرآنی باید زمینه انس با قرآن را برای تمامی افراد به ویژه نوجوانان و جوانان فراهم کرد.

وی با بیان اینکه تلاوت و حفظ قرآن مقدمه انس با کلام الهی و عمل به دستورات خداوند متعال است افزود: پس از کسب رتبه نخست مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی وقتی در محضر مقام معظم رهبری تلاوت کردم ایشان از اینکه در این سن در عرصه بین‌المللی موفق شدم مرا تشویق و توصیه فرمودند به سمت حفظ قرآن بروم.

علیزاده با بیان اینکه پس از توصیه رهبر معظم انقلاب حفظ را کم و بیش پی‌گیری کردم خاطر نشان کرد: تاکنون سه جز از قرآن را حفظ کردم و امیدوارم بتوانم کل قرآن کریم را حفظ کنم. البته برنامه‌هایی نیز برای توسعه تلاوت قرآن و انتقال تجربیات خود نیز دارم.

این قاری بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به اینکه اکنون جلسه قرآنی ندارم گفت: به دلیل برخی مشغله‌ها تاکنون جلسه قرآن نداشتم اما در نظر دارم امسال جلسه مرکزی قرآن در مشهد مقدس به صورت هفتگی راه‌اندازی و برگزار کنم.

وی به برپایی جلسه قرآن متفاوت خبر داد و افزود: در این جلسه مرکزی هرهفته از یکی از اساتید پیشکسوت کشور دعوت می‌کنم تا نوجوانان نیز به فعالیت در این عرصه ترغیب شده و از تجربیات و محضر اساتید بهره‌مند شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 10 فروردین 97، کدمطلب: 13970106000804 ،www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
0
0
اگه جوانان ما با قران انس پیدا کنند سبب میشه که از بسیاری از رذایل خلاقی دوری کنن و به سمت تقوا حرکت کنن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
رهبر انقلاب همیشه توجهی ویژه به این بخش داشته اند ؛ امیدواریم مسئولین نیز به آن بیشتر توجه کنند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
امیدوارم که قاریان قران یا کسانی ه در این مراسم ها گام بر میدارن تا اخر عمر اخلاق رو رعایت کنن تا مردم نسبت به دین خوشبین تر بشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین