پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۹۹۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۲
استاندار تهران گفت: لازم است به ذائقه مردم در خرید کالاها احترام گذاشت.

شعارسال: محمدحسین مقیمی در دیدار با کارکنان استانداری تهران با بیان اینکه سال ٩٦ را با همه فراز و نشیب‌ها به کمک معاونان، فرمانداران، مدیران و کارکنان استانداری پشت سر گذاشتیم و سال ٩٧ را که مصادف با ایام پربرکت ماه رجب است آغاز کردیم، گفت: سال جدید با توجه به کاهش بارندگی‌ها در سال‌های اخیر، برنامه ریزی‌ها در استان تهران جدی‌تر است و با شرایط خاصی در ذخایر آبی مواجه هستیم.

مقیمی با اشاره به وضعیت کشور در ابعاد بین المللی و مواضع رئیس‌جمهور آمریکا در قبال ایران گفت: آنها برنامه‌های خود را دارند و ما نیز باید با ایستادگی برنامه‌های خود را اجرا کنیم.

استاندار تهران با اشاره به نام‌گذاری امسال به حمایت از کالای ایرانی از سوی رهبر انقلاب تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی در سال‌های اخیر اهمیت یافته و امسال نیز با حمایت از کالای ایرانی پاسخ تصمیمات دشمنان را به درستی خواهیم داد. ٤٠ درصد از اقتصاد کشور در استان تهران رقم می‌خورد و وجود ١٧ هزار واحد صنعتی در استان نقش تعیین کننده‌ای دارد و امسال باید با افزایش سطح آگاهی برای افزایش تولید داخلی تلاش کنیم و هر اقدامی در استان تهران الگوی سایر استان‌ها است.

مقیمی با اشاره به اینکه تعدادی از کارخانجات در استان تهران با ظرفیت پایین تولید می‌کنند، گفت: سال جدید باید با برنامه ریزی کارخانجات را با رفع موانع به رونق برسانیم. مدیران استان باید توجه کافی به مسائل اقتصادی داشته باشند و مشکلات تولید با تصمیم سازی، تصمیم‌گیری، همت و کار جدی حل می‌شود. در سال جدید باید همه تلاش‌ها معطوف به رفع کمبودها در استان تهران شود و با افزایش کیفیت کالاها و کاهش قیمت تمام شده، تولید بهبود یابد.

مقیمی با بیان اینکه افزایش بهره‌وری یکی از اقدامات مهم برای بالا بردن تولید است،‌ افزود: اگر کار مردم را به موقع انجام دهیم بهره‌وری بالا می رود و ٢.٥ درصد از ٨ درصد رشد اقتصادی در برنامه، از طریق بهره‌وری محقق می شود.

استاندار تهران با اشاره به شعار امسال در حمایت از کالای ایرانی افزود: برای تحقق این شعار لازم است به ذائقه مردم در خرید کالاها احترام گذاشت و با افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل سطح رضایت مشتریان را بالا برد. با بهره مندی از امکانات و نیروی انسانی ارزشمند در استان تهران تلاش کنیم سرمایه ها در جهت بهره وری به کار گرفته شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 14فروردین1397، کدخبر: 608483: www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
شاید بهتر باشه تا یکم پروتکل های اداری رو بهبود ببخشیم تا سیستم الکترونیکی بتونه حایگاه خودش رو در کشور به دست بیاره
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
0
اگر کار مردم را به موقع انجام بدهیم رضایت جامعه بالاتر میره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین