پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۲۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
مدیر کل دامپزشکی استان همدان از معدوم سازی بیش از ۳۷ هزار کیلوگرم مواد خام دامی غیر بهداشتی در ایام نوروز ۹۷ در استان خبر داد.

شعارسال: مدیر کل دامپزشکی استان همدان از معدوم سازی بیش از ۳۷ هزار کیلوگرم مواد خام دامی غیر بهداشتی در ایام نوروز ۹۷ در استان خبر داد.

محمود رضا رسولی ، اظهار داشت: اداره کل دامپزشکی دو وظیفه مهم دارد که حفظ صنایع دامی استان از طریق انجام واکسیناسیون، ضدعفونی و سم پاشی، مبارزه با بیماری‌های انگلی از جمله آن است و وقتی واژه دام را به کار می بریم منظورمان گستره بالایی از حیوانات اهلی است که توسط انسان پرورش داده می‌شود.

رسولی با بیان اینکه این اداره کل وظیفه دارد تا انواع مختلف دامی را که توسط بخش صنعتی و سنتی پرورش داده می‌شود را تحت پوشش بهداشتی قرار دهد، گفت: طرح تشدید کنترل بهداشتی در حوزه تولید، توزیع و عرضه مواد خام دامی طی ایام نوروز سال 97، از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا 14 فروردین ماه امسال ادامه داشت.

مدیر کل دامپزشکی استان همدان اظهار داشت: بمنظور حفظ سلامت و امنیت غذایی هم استانیها و مسافرین نوروزی اکیپ‌های ثابت و سیار نظارت بهداشتی اداره کل دامپزشکی در مرکز استان و شهرستانهای همدان همزمان با سراسر کشور ساماندهی، تجهیز و برگزار شد.

رسولی با اشاره به فعالیت 47 اکیپ نظارتی در سطح استان بیان کرد: در مدت انجام این طرح 5 هزار و 666 مورد بازرسی از اماکن تولید، توزیع، بسته بندی و عرضه مواد خام دامی انجام گرفته است.

وی اعلام کرد: در این طرح 37 هزار و 159 کیلوگرم مواد خام دامی غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف از زنجیره غذایی مردم حذف و ضبط و معدوم‌سازی شد ضمن اینکه 49 واحد متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیر کل دامپزشکی استان همدان اظهار داشت: در مدت اجرای این طرح 15واحد متخلف به علت عدم رعایت اصول بهداشتی تعطیل، شش واحد متخلف به دادگاه و 36 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رسولی بیان کرد: مدت اجرای طرح تشدید کنترل نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز 97 با پانزده خودروی عرضه کننده فرآورده های خام دامی بصورت غیرمجاز برخورد قانونی شده و 2 هزار و 782 نفر ساعت نیز فعالیت انجام گرفته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18 فروردین 1397، کدخبر: 1694461، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
37000کیلوگرم
باید سریع تر این پاکسازی ها در همدان انجام بشه تا اسم این شهرو حالا که پایتخت توریستی شده خراب نکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین