پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۴۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
شهردار سنندج گفت: امسال رفع معضلات شهری و ایجاد فضای با نشاط جزو هدف و اولویت برنامه‌‌های شهرداری است.

شعارسال: شهردار سنندج گفت: امسال رفع معضلات شهری و ایجاد فضای با نشاط جزو هدف و اولویت برنامه‌‌های شهرداری است.

حشمت‌الله صیدی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: سال گذشته شهرداری از لحاظ وضعیت مالی شرایط بسیار بد و بحرانی را پشت سر گذاشت.

وی گفت: در سال گذشته پرسنل و کارگران زحمت‌کش شهرداری چندین ماه حقوق معوق خود را دریافت نکرده بودند و این سبب نارضایتی آنان شده بود اما با تلاش شبانه‌روزی توانستیم علاوه بر پرداخت حقوق معوقات، نسبت به پرداخت عیدی و پاداش آنها اقدام کنیم.

شهردار سنندج تصریح کرد: خوشبختانه در این دوره، تیم مدیریتی استان با وفاق و همدلی، شهرداری را در رفع مشکلات و ارائه خدمات صادقانه به مردم یاری می‌کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به برگزاری جشن‌های نوروزی در سطح شهر نیز گریزی زد و عنوان کرد: حضور بیش از 15 هزار نفر مردم برای نخستین بار در جشن شب نوروز امسال در ورزشگاه 22 گولان ثابت کرد که واقعاً کردستان یک استان فرهنگی است.

صیدی افزود: باید بستر مناسب برای ایجاد فضای بانشاط برای شهروندان در سطح شهر را فراهم کنیم و توسعه فضای سبز و ایجاد تفرجگاه‌های مناسب از جمله مواردی بوده که در این بخش تأثیرگذار است.

وی اظهار کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، حمایت تمام دستگاه‌ها و مشارکت شهروندان در زمینه‌ها‌ی فرهنگی، عمرانی و خدماتی به شکل شایسته ورود خواهیم کرد و رفع معضلات شهری و ایجاد فضای با نشاط در سطح شهر از اهداف پیش‌رو و اولویت برنامه‌‌های شهرداری است.

* تصویب روز "سنه" در تقویم محلی

رئیس شورای شهر سنندج نیز در این دیدار با تبریک سال نو به تمام هموطنان اظهار داشت: امیدواریم در این سال جدید با خدمات‌رسانی صادقانه بتوانیم رضایت‌مندی بیش از پیش شهروندان فهیم سنندجی را فراهم نماییم.

جلال شریعتی با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال افزود: شهرداری‌ها هم در تحقق شعار "حمایت از کالای ایرانی" نقش بسزایی دارند.

وی گفت: باید مدیران شهری توسعه فضای سبز، استفاده از امکانات و تجهیزات داخلی در فعالیت‌های شهرداری و رفع مشکلات مردم را درسرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس شورای شهر سنندج تصریح کرد: خوشبختانه امسال با تعامل و همکاری تمام دستگاه‌ها بستر مناسب برای اجرای مراسمات و جشن‌های فرهنگی در ایام نوروز فراهم و مورد استقبال پرشور شهروندان و مسافران نوروزی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: یکی از طرح‌های شورای شهر در این دوره، گنجاندن روزی در تقویم محلی با نام روز "سنه" بوده و تاکنون با برگزاری جلسات متعدد و همفکری با تمام هنرمندان و اساتید، مقدمات لازم برای تعیین این روز انجام شده است.

شریعتی افزود: تصویب روز "سنه" در تقویم محلی فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل‌های فرهنگی و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهر به تمام کشور بوده و یکی از روزهای فصل اردیبهشت‌ماه برای این امر مهم در نظر گرفته شده چراکه طبیعت استان در این ماه بسیار زیبا و فرصت مناسبی برای دعوت کردن از گردشگران و میهمانان در مراسمات این روز است.

رئیس شورای شهر سنندج خاطر نشان کرد: در صورت موافقت شورای فرهنگ عمومی استان با روز تعیین شده، برنامه‌ریزی لازم برای اجرای مراسم‌های متنوع فرهنگی در روز "سنه" صورت می‌گیرد.

* زمینه صادارت تخته نرد از کردستان فراهم نیست

عضو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این دیدار اظهار داشت: شهر سنندج قطب اصلی ساخت تخته نرد است اما متأسفانه زمینه صادارت آن در حال حاضر فراهم نیست.

مجید شاه‌اویسی افزود: در صورت رفع این مشکل و صادرات، این صنعت می‌تواند از لحاظ اقتصادی سودآوری مناسبی برای شهر داشته باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18 فروردین 1397، کدخبر: 1694638، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
خداکنه منظورشون از امسال همین سال 97 باشه و به تعهدشون عمل کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین