پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۰۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
شهردار سنندج گفت: با قاطعیت اعلام می‌کنم که ساخت‌و‌ساز غیرمجاز "خط قرمز" بنده است و با آن برخورد می‌کنیم.
شعار سال: شهردار سنندج گفت: با قاطعیت اعلام می‌کنم که ساخت‌و‌ساز غیرمجاز "خط قرمز" بنده است و با آن برخورد می‌کنیم.

حشمت‌الله صیدی با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر اظهار داشت: بنده منکر «ساخت و ساز غیر مجاز» در سنندج نیستم اما با قاطعیت اعلام می‌کنم که ساخت و ساز غیرمجاز «خط قرمز» و تا حدود زیادی از این معضل جلوگیری شده است.

وی با اشاره به برخی اظهارات مطرح شده مبنی بر اینکه نیروهای شهرداری با عوامل‌ ساخت و ساز غیر مجاز همکاری دارند، گفت: شدیداً این موضوع را تکذیب می‌کنیم.

شهردار سنندج تصریح کرد: هیچ کدام از نیروهای شهرداری حق ارتباط با دلالان و عوامل ساخت و ساز غیر مجاز را ندارند و در صورت مشاهده چنین تخلفی، قاطعانه با آنان برخورد می‌شود و از مردم هم درخواست داریم که با این افراد هیچ‌گونه همکاری و ارتباطی نداشته باشند.

‌وی اذعان کرد: متأسفانه افرادهایی در پشت پرده ساخت و سازهای غیرمجاز شهر سنندج هستند اما ریشه‌یابی شده و یکی از این دلایل، «وجود زمین‌های قولنامه‌ای» بوده که در روزهای آینده این مشکل برطرف می‌شود و شهروندان نواحی منفصل شهری می‌توانند برای زمین‌های قولنامه‌ای با ساز و کار قانونی پروانه بگیرند.

صیدی با اشاره به اینکه 70 درصد ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های قولنامه‌ای انجام می‌شود، افزود: از مردم نواحی منفصل شهری درخواست داریم که به‌جای اینکه برای ساختمان‌های غیرقانونی و غیرفنی پول به دلالان بدهند، از طریق قانونی از شهرداری پروانه بگیرند و ساختمان استاندارد احداث کنند.

شهردار سنندج خاطر‌نشان کرد: شهرداری برای صدور پروانه کسب و عوارض، پول کمی از مردم نواحی منفصل شهری می‌گیرد، به‌عنوان نمونه پروانه ساخت یک ساختمان سه طبقه در نایسر یک میلیون تومان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 27 خرداد 1397، کدخبر: 1751046 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
این وعده ها اگر روزی به سرانجام برسن ایران بهش میشه واقعا
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
اگر بیاییم و ساخت و ساز های یر مجاز رو تخریب کنیم و شخص سازنده رو به زندان بیندازیم دیگر این همه ساخت و ساز غیر مجاز نخواهیم داشت
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین