پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۶۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
حشمت‌اله صیدی اظهار کرد: امروزه رفع معضل ترافیک به واسطه توسعه و گسترش شهرها و همچنین افزایش وسائط نقلیه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و اولویت‌های مدیران شهری است.
شعار سال: شهردار سنندج از پیشرفت 60 درصدی عملیات اتصال بلوار دانشجو به بلوار ذکریای رازی خبر داد.

حشمت‌اله صیدی اظهار کرد: امروزه رفع معضل ترافیک به واسطه توسعه و گسترش شهرها و همچنین افزایش وسائط نقلیه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و اولویت‌های مدیران شهری است.

 وی بیان کرد : ایجاد دسترسی های جدید و اتصال بلوارها براساس نقشه طرح تفصیلی یکی از اقداماتی است که می‌تواند در کاهش زمان سفر و روان‌سازی ترافیک تاثیر گذار باشد.

وی گفت: یکی از مسیرهای که همواره در طول شبانه روز شاهد ترافیک در آن بودیم مسیر ورودی بهاران از سمت قرادیان بوده است.

صیدی افزود : بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در سالجاری عملیات اتصال بلوار دانشجو و بلوار ذکریای رازی در سه راه تانکرسازی در بهاران در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی اتصال بلوار دانشجو به بلوار ذکریای رازی (سه راه تانکرسازی )خبر داد و عنوان کرد: عملیات اتصال به طول 800 متر با عرض سواره رو 12 متر در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: این بلوار در دو باند رفت و برگشت با احداث یک میدان به شعاع 18 متری به بلوار زکریای رازی متصل می‌شود.

صیدی اعلام کرد: تاکنون عملیات عمرانی شامل 5 هزار مترمکعب خاکبرداری، 2 هزار مترمکعب خاکریزی و 3 هزار و 200 متر طول جدول‌گذاری  انجام شده است.

وی  هدف از اتصال این دو بلوار را اصلاح هندسی تقاطع یاد شده براساس طرح تفصیلی شهر سنندج و به منظور تکمیل اتصال بلوار دانشجو به بلوار ذکریای رازی  عنوان کرد و افزود: متناسب‌سازی شکل هندسی تقاطع با جریان بندی ترافیک وارتقاء سطح ایمنی  را  از دیگر اهداف اجرای این پروژه عمران شهری برشمرد.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد:  تکمیل این پروژه در سهولت تردد در تمام جهت‌ها، مجزا شدن مسیرها و کاهش برخورد با جریان بندی صحیح ترافیک و تسهیل حرکتهای گردشی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 12 تیر 1397، کدخبر: 13970412000088 ، www.kordestan.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
ا.ف75
مردم رو جون به لب کردن اخر هم میگن پیشرفت 60 درصدی! چرا این همه باید طرح های نیمه کار در تموم استان ها وجود داشته باشه؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
هرچی بیشتر کارایی بشه که مردم زمان کمتر با ترافیک و ... سرو کله بزنن از کار های بزرگ و خداپسندانه محسوب میشه
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین