پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۴۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، از خسارت 120 هزار میلیون ریالی به راه‌های حوزه استحفاظی استان بر اثر بارندگی و سیلاب خبر داد.

شعارسال: معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، از خسارت 120 هزار میلیون ریالی به راه‌های حوزه استحفاظی استان بر اثر بارندگی و سیلاب خبر داد.

اسدا... جلال‌زاده ، با اشاره به از خسارت 120 هزار میلیون ریالی به راه‌های حوزه استحفاظی اظهارکرد: این خسارت بیشتر در محورهای شریانی طبس دیهوک ، سربیشه- فردوس و روستایی بوده است.

وی افزود: طی بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل، زیرسازی و روسازی و دریواسیون (دیوار هدایت آب) در محورهای مواصلاتی استانی و اکثر محورهای روستایی و همچنین دریواسیون این مسیرها آسیب دیده است.

جلال زاده ادامه داد: راهداران با استقرار به موقع و تلاش شبانه نسبت به قابل استفاده بودن تمامی محورهای حوزه استحفاضی اقدام کرده و بهسازی، مرمت این محورها نیز با توجه به شروع سفرهای نوروزی در کمترین مدت زمان ممکن انجام پذیرفته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 19 فروردین 1397، کدخبر: 97011905124، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
ای کاش که مدیریت بحران ما بتونه جلوی اینگونه از خسارات رو بگیره
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
وقتی که خشک سالی بشه و چوشش گیاهی ضعیف و ضعیف وقتیم بارون بیاد سیلاب میشه و بد تر باعث تخریب خاک میشه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین