پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۳۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: ۶۱ درصد از خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر دارای سرپرست زن هستند.

شعار سال: احمد لطفی ظهر چهارشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: رفع مشکلات و کمبودها و تامین نیازهای خانوارهای مددجوی مورد حمایت کمیته امداد استان بوشهر را با جدیت در دستور کار داریم.

وی با اشاره به حمایت از ۲۷ هزار خانوار در استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۶۱ درصد از خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر دارای سرپرست زن هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از تلاش برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت خبر داد و اضافه کرد: ارائه بسته‌های فرهنگی و مشاوره‌های فردی در راستای اتشغال‌زایی و کارآفرینی برای توانمندسازی این افراد در دستور کار است.

وی با اشاره به ارائه بیش از ۲۰ هزار مشاوره فردی با حضور اساتید مشاوره، تاکید کرد: برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای از دیگر برنامه‌ها برای اشتغال است.

لطفی از ایجاد دو هزار و ۵۰۰ شغل در سال گذشته برای مددجویان تحت حمایت خبر داد و افزود: همچنین مسکن در ۳۰۰ روستای استان بوشهر در سال گذشته ساخته شد.

وی به ترویج ازدواج‌های آسان و توزیع جهیزیه در بین خانوارهای مددجویان اشاره کرد و ادامه داد: در ایجاد و تخصیص منابع بانکی برای ایجاد اشتغال در سال گذشته رتبه نخست کشور را کسب کردیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 22 فروردین 97، کدمطلب:4268954، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
کمیته امداد امام در راستای محرومیت زدایی از استان اقدامات بسیار را انجام داده است که واقعا جای قدردانی دارد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
کایند منجیان حقوق بشر تا به داد این افراد برسند
فقط حجاب اجباری را می بینند؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین