پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۹۹۵
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان گناوه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ یک میلیارد و 172 میلیون ریال برای تعمیر و تکمیل واحدهای مسکونی مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

شعار سال: مراد شمس‌الدینی اظهار داشت: نیاز به سرپناه و محلی امن برای آسایش و گذران زندگی از جمله نیازهای فطری و اولیه انسان‌ها به شمار می‌رود که کمیته امداد به دنبال ایجاد این ظرفیت برای جامعه زیر پوشش در حد امکانات موجود است.

وی اضافه کرد: امروزه تأمین مسکن از جمله پیچیدهترین ‌و مشکل‌ترین مسائل تمام جوامع به شمار میآید و کشور اسلامی ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و قشر وسیعی از جمله طبقات محروم و کم‌درآمد با مشکل مسکن مواجه هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان گناوه با بیان اینکه کمیته امداد به مسئله تأمین مسکن مددجویان توجه بسیاری دارد، تصریح کرد: این نهاد در کنار سایر خدمات خود در راستای تأمین حداقل مایحتاج و نیازهای ضروری نیازمندان زیر پوشش در امر تأمین مسکن فعالیت و خدمات قابل‌ توجهی داشته است.

شمس‌الدینی ادامه داد: از ابتدای سال جاری، کمیته امداد شهرستان گناوه بابت تکمیل تعدادی از واحدهای نیمه‌تمام نیازمندان یک میلیارد و 172 میلیون و 397 هزار ریال به تعداد 59 خانوار پرداخت کرده است.

وی افزود: این کمک‌ها به‌صورت بلاعوض و برای هر واحد بین 15 تا 45 میلیون ریال بوده است.

مدیر کمیته امداد گناوه ادامه داد: در زمینه به سازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی، این شهرستان 330 میلیون ریال به‌صورت بلاعوض به هشت خانوار پرداخت کرده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 7 دی 1395، کد مطلب: 13951007000613:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین