پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۲۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری امروز در نشست با مدیران کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: عملکرد حدود چهار دهه کمیته امداد نشان داده است که این نهاد دارای ساختاری سالم، مؤثر و مفید برای جامعه و نظام است.
شعارسال: وی اضافه کرد: این نهاد با نگاه خدمت به اقشار محروم جامعه و به دستور حضرت امام راحل بنیان‌گذاری شد و طی این مدت شاهد حضور مسؤولانی باتقوا، شریف و انقلابی در این مجموعه برای خدمت صادقانه به مردم هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: کمیته امداد هدیه الهی به انقلاب است که در سال‌های متمادی با نگرش خدمت‌گزاری به مردم محروم جامعه و با راهبرد توانمندسازی این خانواده‌ها آثار ماندگاری از خدمت‌گزاری به مردم ثبت کرده است.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌هایی که این نهاد برای پیاده کردن اقتصاد مقاومتی به ویژه در حوزه اشتغال و توانمندسازی خانواده‌ها انجام می‌دهد می‌توانیم شاهد کاهش حجم عمده‌ای از خانواده‌های تحت حمایت باشیم که توانمند شده و خود می‌توانند از عهده مخارج زندگی برآیند.

صفایی بوشهری یادآور شد: کار در کمیته امداد که خدمت به خلق‌الله است یک نوع عبادت محسوب می‌شوم و همیشه خود را یک مددکار برای مددجویان کمیته امداد دانسته‌ام.

وی با اشاره به افزایش میزان زکات جمع‌آوری‌شده در طی کمتر از یک دهه عنوان کرد: در حالی که تا قبل از سال 87 میزان زکات جمع‌آوری‌شده در استان بوشهر 3 میلیون تومان بود، هم‌اینک به 3 میلیارد تومان رسیده و پیش‌بینی می‌شود تا سال 1400 این میزان بالغ بر 10 میلیارد تومان باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 23 اسفند 1395 ، کدخبر: 13951223001086، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
کمیته امداد واقعا خوب کار می کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین