پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۲۱۳۸۲
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۵
بر اساس اطلاعیه بانک مرکزی در خصوص یکسان سازی نرخ ارز؛ تمام پرداخت‌های قراردادهای فاینانس بر مبنای دلار ۴۲۰۰ تومانی خواهد بود.
شعارسال: بانک مرکزی در اطلاعیه ای درباره اجرای تصمیمات ستاد اقتصادی دولت تاکید کرد :در راستای اجرای تصمیم ستاد اقتصادی دولت مبنی بر یکسان سازی نرخ ارز و مدیریت بازار ارز، تمامی پرداخت های مربوط به قراردادهای تأمین مالی (فاینانس) بر مبنای دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی خواهد بود.

دراین اطلاعیه آمده است :

۱. تمام پرداخت های مربوط به قراردادهای فاینانس (اعم از پیش پرداخت، بازپرداخت هزینه ها و غیره) از این تاریخ بر اساس نرخ جدید (در حال حاضر بر مبنای هر دلار ۴۲۰۰۰ ریال یا معادل آن به سایر ارزها) انجام خواهد شد.

۲. در رابطه با فاینانس های مربوط به طرح های دولتی، ضروری است تمهیدات و هماهنگی های لازم با سازمان برنامه و بودجه و وزارتخانه ذیربط برای انجام پرداخت ها بر اساس نرخ فوق به عمل آید.

۳. در رابطه با طرح های ارز آور، مجری طرح موظف به تأمین ارز مربوطه برای انجام پرداخت‌ها است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار: 23 فروردین 1397 ، کدخبر: 2100928 ، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین