پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۰۴۶
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک پرحجم در شهرهای زیارتی و سیاحتی گفت: طی شبانه روز گذشته ۶۰ درصد علت تصادفات فوتی سرعت و سبقت غیرمجاز و ۳۰ درصد عدم توجه به جلو‌ ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

شعار سالسردار تقی مهری امروز در حاشیه بازدید از قرارگاه پلیس راه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: بار ترافیک در شهرهای زیارتی و‌ سیاحتی و به ویژه محورهای شمالی مانند چالوس، رشت - قزوین و هراز در هر دو‌مسیر رفت و برگشت پرحجم و در مقاطعی سنگین است.

وی با اشاره به لزوم مدیریت زمان برگشت بیان کرد: رانندگان در بازگشت حتما مدیریت زمان داشته باشند و از هم اکنون بازگشت کنند و بازگشت خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: رانندگان در برگشت استراحت کنند و زمان ماندن در ترافیک را با سرعت جبران نکنند.

مهری با بیان اینکه حادثه اتوبوسی خاصی در نوروز نداشتیم تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته 60 درصد علت تصادفات فوتی سرعت و سبقت غیرمجاز و 30 درصد عدم توجه به جلو‌ ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در دور بازگشت به طور جدی با تخلفات سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ و راست برخورد می کند.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه بیش از 35 نفر طی 48 ساعت گذشته در تصادفات رانندگی کشته شدند گفت: 58 درصد تصادفات شبانه روز گذشته بین ساعت 16 تا 24 بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 10 فروردین 97، کدمطلب: 1689890 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین