پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۰۹
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶
نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران خروج از رکود، بهبود اشتغال و جلوگیری از اصراف را سه آروزی اقتصادی خود برای سال 1395 عنوان کرد.

شعار سال: علاء میرمحمد صادقی گفت: اولین آروزی من برای اقتصاد کشور برای سال آینده خروج اقتصاد از رکود است مسئله‌ای که از هر چیزی مهم‌تر است.

وی افزود: در سال 1394 مشاهده کردیم که رکود چه مشکل بزرگی را برای اقتصاد کشور ایجاد کرد. همان‌گونه‌ای که پس از دوره دکتر مصدق کشور در یک دوره‌ای با رکود مواجه شد و مشکلات جدی را برای اقتصاد و اشتغال به وجود آورد. همین اتفاق در سال جاری هم رخ داد که امیدوارم که در سال آینده اقتصاد از رکود خارج شود.

میرمحمد صادقی ادامه داد: مسئله مهم دیگر اشتغال است. آرزوی دوم من برای سال آینده این است وضعیت اشتغال بهبود پیدا کند که البته اگر خروج از رکود محقق شود به طور طبیعی اشتغال هم ایجاد می‌شود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران اضافه کرد: همچنین موضوع مهم دیگر که شخصا به آن اعتقاد دارم مسئله صرفه‌جویی است. آروزی من برای سال آینده این است که از اسراف خودداری کنیم. با اینکه مردم با گرفتاری روبرو هستند مشاهده می کنیم که مجالسی برگزار می‌شود که میلیون‌ها هزینه و نصف آن دور ریخته می‌شود. باید این دقت را نسبت به انجام صرفه‌جویی داشته باشیم و این دستور را که به نفع اقتصاد است را اجرا کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار 21 اسفند 1394، کد مطلب: 94122113555: آدرس سایت: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین