پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۳۵۳
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
احتمالاً شما هم در حین رانندگی چندین بار مجبور می شوید جهت آینه هایتان را عوض کنید تا هم نقاط کورتان را کاهش دهید و هم تسلط بیشتری روی مسیر و ترافیک داشته باشید. هرچند در نگاه اول این عادت روتین مفید به نظر می رسد، اما در عین حال می تواند موقعیت های خطرناکی هم ایجاد کند چون همه خودروها نقطه کور دارند.

شعار سال: طبق اعلام اداره ملی ترافیک و ایمنی امریکا، هر ساله 630000 تصادف در جاده های این کشور به خاطر تعییر جهت آینه های خودرو رخ می دهد. با توجه به این آمار نیازی به گفتن نیست که برای انجام چنین کار ساده ای چقدر باید احتیاط کرد.

اما امروز روشی را برای تنظیم آینه های خودرو یاد می گیرید که نقاط کور را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. این روش که BGE نام دارد، علاوه بر کاهش نقاط کور از بازتاب آزاردهنده نور خودروهای عقبی در آینه های شما جلوگیری می کند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف، تاریخ 31 فروردین 97، کد مطلب: 3970131089: www.alef.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین