پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۳۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا، در مورد برگزاری کلاس‌های آموزشی رانندگی در شهر‌های قرمز، نارنجی و زرد، توضیحاتی ارائه داد.
شعار سال: سرهنگ احمد کرمی اسد، گفت: بر اساس مصوبه و اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، آموزشگاه های تعلیم رانندگی در گروه ۳ مشاغل قرار دارد و تمامی محدودیت هایی که مشمول گروه۳ مشاغل باشد، در حوزه آموزشگاه های رانندگی هم اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس در شهرها و استان هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند، فعالیت های آموزشگاه های رانندگی شامل برگزاری کلاس های آموزشی و آزمون نظری که مستلزم تجمع افراد است، ممنوع بوده و این موضوع از طریق پلیس راهور استان های سراسر کشور و اداره آموزشگاه های مرکز صدور گواهینامه به صورت محسوس و نامحسوس مورد نظارت و بازدید قرار می گیرد.

رئیس مرکز صدور گواهینامه اظهار داشت: در بحث آموزش و آزمون های عملی به دلیل حضور یک نفر آزمون گیرنده و یک نفر آزمون دهنده داخل خودرو، با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، دستکش و شیلد جداکننده بلامانع است.

وی افزود: تاکید بر این است در محل آموزشگاه های رانندگی و یا محل برگزاری آزمون های عملی، از تجمع افراد و هنرجویان جلوگیری گردد.
تعداد بازدید : 20

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14 آذر  1399، کد خبر: 5087047،  www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
واقعا خوب ميكنن خيلي از كارها اگر تو پاندمي ضورت نگيره ولله بالله چيزي نميشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
خيلي از فعاليت ها مثل مجالس عروسي و همين موضوع و ... بايد جلوشون گرفته بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین