پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۶۸۰
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
ارتباطات تعدادی از مشترکان همراه اول از صبح امروز با اختلال مواجه شده است و آنان نمی توانند تماس برقرار و یا از اینترنت استفاده کنند.

شعارسال: ارتباطات تعدادی از مشترکان همراه اول از صبح امروز با اختلال مواجه شده است و آنان نمی توانند تماس برقرار و یا از اینترنت استفاده کنند.

مشترکان همراه اول از صبح امروز با اختلال در ارتباطات و اینترنت خود مواجه شده اند و نمی توانند تماس برقرار کنند و این امر باعث بروز نارضایتی کاربران این اپراتور شده است.

برخی از این کاربران در تماس تلفنی با ایرنا با ابراز نارضایتی از این اقدام، تاکید داشتند اطلاع رسانی از شب گذشته درباره این اختلال اعلام نشده و در تماس های ضروری روزانه خود دچار مشکل شده اند.

روابط عمومی این اپراتور در پیگیری ایرنا درباره چرایی این مشکل اعلام کرد که هیچ اختلالی نبوده و این اپراتور در حال ارتقاء سامانه جامع خدمات مشترکان است؛ ضمن آنکه فقط برای برخی مشترکان اختلال ایجاد شده است.

همراه اول اواخر هفته گذشته در پیامکی از ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول خبر داده اما در آن هیچ اشاره ای به قطع ارتباط مشترکان نشده و فقط گفته شده به طور موقت در برخی سرویس ها همچون خرید شارژ و تعویض بسته مشکلاتی ایجاد شود.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران همچنین 29 فروردین در اطلاعیه منتشر شده در سایت خود، اعلام کرده بود: به دلیل عملیات توسعه و ارتقاء سیستم های زیرساختی فناوری اطلاعات همراه اول، ممکن است در زمان بروز رسانی، اختلالاتی در برخی سرویس های مشترکان دائمی و اعتباری بروز کند که پیشاپیش بابت بروز احتمالی این مشکلات از مشترکان عذرخواهی می کند.

روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران امروز در این رابطه به ایرنا گفت: اختلال ایجاد شده در ارتباط برخی مشترکان به دلیل انجام عملیات ارتقاء سامانه جامع مشترکان بوده است که تا ظهر امروز برطرف خواهد شد اما اختلال در خرید شارژ و برخی دیگر از خدمات تا فرداشب(دوشنبه شب) ادامه دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1397، کدخبر: 333149، www.eghtesadeiranonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین