پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۷۴
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
جانشین رئیس پلیس راهنمایی تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی برای روز یکشنبه و برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در میادین اصلی شهر را تشریح کرد.

شعار سال: سرهنگ حسن عابدی اظهارکرد: با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) علاوه بر اینکه در تکایا، حسینیه ها و مساجد مراسم سوگواری و عزاداری برگزار خواهد شد در برخی از میادین اصلی تهران نیز دسته‌جات و هیأت های عزاداری و همچنین شهروندان تجمع خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بر این اساس صبح روز یکشنبه در میدان هفت تیر ، ظهر روز یکشنبه در میدان‌های فاطمی و امام حسین (ع) و عصر روز یکشنبه در میدان امام خمینی(ره) هیأت های عزاداری تجمع خواهند کرد، گفت: در این ساعات برخی از محورها و معابر عبوری به این میادین مسدود شده و تردد از مسیرهای جایگزین و اطراف صورت می گیرد، بنابراین توصیه این است که شهروندان در این روز و ساعات با خودرو از این معابر تردد نکنند.

عابدی اضافه کرد: علاوه بر این در چند میدان دیگر همچون میدان نبوت و همچنین اطراف برخی از حسینیه ها و مساجد بزرگ و امام زاده‌ها نیز همکاران ما در پلیس راهور مستقر بوده و نسبت به روان سازی ترافیک اقدام خواهند کرد.

آماده باش صد در صدی پلیس در بهشت زهرا(س) و معابر

جانشین رئیس پلیس راهنمایی تهران بزرگ همچنین به طرح پلیس راهور در اطراف مراکز خرید و تجاری و بهشت زهرا(س) اشاره کرد و افزود:‌ با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم حجم مراجعات شهروندان به بهشت زهرا(س) افزایش یافته است به همین دلیل همکاران من در این محدوده در آماده باش صد در صدی بوده تا نسبت به روان سازی ترافیک اقدام کنند.

عابدی افزود: درنقاط مرکزی پایتخت به ویژه محدوده بازار تهران، خیابان جمهوری، خیابان مولوی، خیابان مصطفی خمینی، میدان بهارستان و ... نیز با توجه به تعطیلی چند روز، مراجعات به اوج خود رسیده و عوامل پلیس راهور نیز با حضور در سطح معابر ضمن روانسازی ترافیک با تخلفات به ویژه تخلفاتی نظیر پارک دوبل، توقف در محل ممنوعه و ... برخورد خواهند کرد.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد که در روزهای پایانی سال به جای استفاده از خودروهای تک سرنشین ، مترو و اتوبوس را برای رسیدن به مقصد استفاده کنند تا از حجم ترافیک سنگینی که در سطح معابر پایتخت ایجاد شده کاسته شود.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري ایسنا، جمعه 21 اسفند 1394 ،کد خبر: 94122113617
www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین