پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۷۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت ترافیکی در محورهای مازندران در روزهای پایانی هفته اعمال می‌شود.

شعار سالسرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی اظهار داشت: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر چهارشنبه 10 خرداد تا ساعت 6 صبح سه‌شنبه 16 خردادماه از محورهای کندوان، هراز، سوادکوه و محور تهران سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس ممنوع است.

قدمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا ساعت 24 روز پنج شنبه 11 خردادماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 15 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی تاکید کرد: تردد انواع وسال نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز دوشنبه 15 خرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز گفت: تردد تریلر در محور هراز ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 روز چهارشنبه 10 خردادماه و از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای پنج شنبه، جمعه، یکشنبه و دوشنبه از محورهای هراز ممنوع است.

وی بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 تا ساعت 23 دوشنبه 15 خردادماه از مسیر جنوب به شمال جاده هراز از محدوده رودهن ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد وسایل نقلیه از ساعت 16 تا ساعت 24 همان روز از مسیر شمال به جنوب جاده هراز از محدوده آب اسک تا رودهن بصورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: در محور سوادکوه تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 24 روز پنجشنبه و جمعه آخر هفته و از ساعت 8 صبح روزهای یکشنبه و دوشنبه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 10خرداد 96، کدمطلب:1424654، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
خدا خیرش بده، محور مازندران که همیشه طرح ترافیک داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین