پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۰۹۰
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر را در جاده‌های استان تشریح کرد.

شعار سال: به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حسین رضایی، اظهار کرد: با پایان یافتن ماه مبارک رمضان بلافاصله سفرهای ایام تعطیلات عید سعید فطر و در ادامه آن مسافرت های تابستانی شروع و شاهد تردد بیشتر در جاده های استان خواهیم بود .

وی افزود: تمهیدات ویژه‌ای برای واپایش (کنترل) و نظارت بر امور ترافیکی و پیشگیری از وقوع حوادث و تصادفات رانندگی در نظر گرفته شده تا نتایج حاصل از انجام مأموریت عید سعید فطر موجب آرامش خاطر، رضایت مندی مردم و انضباط در عبور و مرور شود.

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی با اشاره به حضور چشمگیر، فعال و مؤثر کارکنان و تیم های عملیاتی پلیس راه در معابر برون شهری برای اجرای دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی اظهارکرد: برخورد قاطع با متخلفان از مقررات راهنمایی و رانندگی و جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی همراه با تشدید برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از قبیل کشف حجاب توسط بانوان، آلودگی صوتی، حمل حیوانات و سگ‌گردانی در حین رانندگی، دودی کردن شیشه‌های وسایل نقلیه و ... در دستور کار پلیس خواهد بود.

وی ادامه داد: کنترل دقیق وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی و مسافری در جاده‌ها برای ارتقاء ایمنی و رضایتمندی مسافران انجام خواهد شد.

سرهنگ رضایی گفت: هماهنگی با سازمان راهداری به منظور آشکارسازی نقاط حادثه خیز با نصب علائم هشدار دهنده و استقرار تیم‌های گشتی در شعاع نقاط حادثه خیز انجام شده و آمادگی لازم برای استقبال از سفرهای تابستانی در بین رده‌های پلیس راه استان احراز شده است.

وی با تبریک عید سعید فطر به آحاد شهروندان به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور مربوط به تعطیلات مرتبط با عید سعید فطر را تشریح کرد و گفت: تردد تمامی کامیون‌ها، تریلرها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۵۰۰ الی ۲۳۰۰ روزهای یکشنبه و جمعه (چهارم و نهم) تیرماه در محور قاین - بیرجند و بالعکس ممنوع است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان خراسان جنوبی، تاریخ انتشار 4 تیر 96، کد مطلب: 964-2314-5:www.birjand.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین