پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۲۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۶
کارشناسان بی بی سی معتقد هستند آماده باش 80 هزار رزمنده مقاومت در مرزهای اسراییل می تواند یک نبرد بزرگ و کشنده در دنیا به راه بیاندازد.

شعارسال: به نقل از اکسپرس، «دن دانون»، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد، روز پنجشنبه با ارایه تصویری هوایی به شورای امنیت مدعی شد بیش از 80 هزار نیروی نظامی در نزدیکی مرزهای اسراییل مستقر شده اند.

سفیر رژیم صهیونیستی گفت: سیاست اسراییل به گونه ایست که اجازه دستیابی به سلاح اتمی را به ایران نخواهد داد.

به گزارش اکسپرس- الکس دین، کارشناس محافظه کار انگلیسی در مصاحبه با بی بی سی گفت: اگر ادعای دنی دانون درست باشد نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت، زیرا وجود 80 هزار نظامی در نزدیکی مرزهای اسراییل نمایشی نیست و احتمال نبردی خونین در این منطقه بسیار زیاد است.

علاوه بر این تنش های بین المللی میان قدرت های غربی و ایران به بهانه تمدید برجام اوج گرفته است. همچنین پس از حمله مشکوک چند جنگنده نظامی به پایگاه T-4 سوریه، تهدیدات میان مقامات ایران و اسراییل به شدت اوج گرفته است. مقامات ایرانی مدام تاکید می کنند که حمله به T-4 بی پاسخ نخواهد ماند و لیبرمن وزیر دفاع رژیم صهیونیستی عنوان کرد: اگر ایران به اسراییل حمله کند ما نیز به آن ها حمله می کنیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 10اردیبهشت1397 ، کدخبر: 702378: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
وقتی اسرائیل به همین راحتی از حزب الله شکست میخورد آیا میتواند در برابر حمله ایران مقاومت کند؟
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین