پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۳۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
مدیرعامل راه آهن برقی شدن قطار تهران - مشهد و چهار خطه شدن راه آهن به سمت گرمسار را تحولی شگرف در بخش حمل و نقل شهرستان های گرمسار و آرادان برشمرد.
شعار سال: مدیرعامل راه آهن برقی شدن قطار تهران - مشهد و چهار خطه شدن راه آهن به سمت گرمسار را تحولی شگرف در بخش حمل و نقل شهرستان های گرمسار و آرادان برشمرد.
برقی شدن قطار تهران - مشهد تحولی در بخش حمل و نقل گرمسار و آرادان استبه گزارش گروه سعید محمد زاده در سفر به گرمسار از طرح های ریلی در دست اجرای ایستگاه راه آهن گرمسار و بنکوه و سه راهی  یاتری شهرستان آرادان و جاده گرمسار - سمین دشت - فیروزکوه در محدوده استان سمنان و تهران بازدید کرد.
 
وی پس از این بازدید و بررسی مشکلات برای رفع موانع اجرای این طرح ها قول مساعد داد .
 
مدیرعامل راه آهن برقی شدن قطار تهران - مشهد و چهار خطه شدن راه آهن به سمت گرمسار  را تحولی شگرف در بخش حمل و نقل شهرستان های گرمسار و آرادان برشمرد.
 
غلامرضا کاتب  نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی هم از رفع مشکل معارضات اجرای طرح راه ارتباطی گرمسار به فیروزکوه با راه آهن خبر داد و گفت: با این هماهنگی های ایجاد شده در این حوزه،  پیمانکاران به سرعت به بخش اجرایی خواهند رسید .
 
وی به اجرای قطار حومه ای تهران - پاکدشت - شریف آباد - ایوانکی گرمسار در سال 97 هم اشاره کرد و افزود: هدف گذاری جمعیتی برای استقرار بخشی از جمعیت پایتخت در شهرستان گرمسار ، با اجرای قطارهای حومه ای تسریع خواهد شد.
د‌اریوش طاهری فرماندار گرمسار هم راه‌اندازی قطار حومه‌ای گرمسار-تهران را ظرفیت مهمی برای رفع مشکل ازدحام جمعیتی در تهران دانست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1397، کدخبر: 6519047 ، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
اگر این قطار ها برقی بشه سرعت این قطار ها هم باعث بزرگ شدن و بهتر شدن حمل و نقل میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین