پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۴۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
یادمان نرود هدف اصلی همه این‌ها جنگ علیه ایران و تضعیف حکومت ایران است.

شعارسال:یادمان نرود هدف اصلی همه این‌ها جنگ علیه ایران و تضعیف حکومت ایران است.

کیهان در گزارشی به بررسی حمله موشکی اخیر به سوریه پرداخته است و آن را نشانه ضعف آمریکا و اسرائیل دانسته است. بخش‌هایی از این گزارش در ادامه خواهد آمد: تلاش آمریکا و سایر متحد‌های غربی این کشور برای براندازی اسد پس از شش سال بی‌نتیجه مانده هر چند که محور غربی برای رسیدن به هدف خود از هیچ تلاشی صرف نظر نکرده است. خصوصیات رفتاری غرب که در موضوع سوریه خود را نشان داده است، بسیار شبیه به رفتار‌های سلطه جویانه است که اکثر کشور‌های جهان از جمله روسیه، چین و ایران را نگران کرده است، دخالت‌های مستقیم آمریکا در بمباران سوریه همانند آنچه روز گذشته رخ داد، این نگرانی‌ها را بیشتر هم کرده است.

حمله موشکی و مستقیم نقطه اوج ناکامی غربی‌ها برای براندازی دولت قانونی سوریه است که به خواست اسرائیل و به دست آمریکا انجام می‌شود. یادمان نرود هدف اصلی همه این‌ها جنگ علیه ایران و تضعیف حکومت ایران است.

اتفاقات رخ داده در ماه‌های اخیر انسان را به فکر فرو می‌برد. اسرائیل ادعا می‌کند که پهپاد ایرانی در مرز با سوریه را هدف قرار داده است. سوریه از سویی دیگر هواپیمای جنگی اف-۱۶ اسرائیل در خاک خود را منهدم می‌کند. آخرین تحرک جدی اسرائیل هم که حساسیت بسیاری نیز ایجاد کرد، حمله آن‌ها به یکی از پایگاه‌های دولتی در سوریه بود که طی آن ۱۲ ایرانی جان باختند. آمریکا هم پس از آن بسیار خوب جایگزینی تهاجم‌های اسرائیل را بر عهده گرفت و سوریه را بمباران کرد. هر چند که اسرائیل نسبت به این بمباران‌ها انتقاد کرد و گفت: حملات آمریکا و متحدانش بسیار ضعیف بوده است.

اسرائیل به شدت مایوس شده چراکه دولت بشار به طور قابل توجهی در شکست داعش و خارج راندن آن‌ها از کشور موفق بوده است. این اتفاقات موجب نارضایتی اسرائیل شده است. تروریست‌ها به طور کامل در خدمت اهداف و منافع اسرائیل و آمریکا بوده‌اند. اکنون نیز به حمایت بیشتر اسرائیل نیاز دارند تا بتوانند قدرت خود را مجددا کسب کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فردا ، تاریخ انتشار 11اردبیهشت 97، کدخبر: 808181، www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
سوریه در قدم بعدی باید کشور های متجاوز را هدف حمله های خود قرار دهد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین