پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۰۱۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰
یک عضو اتحاد ملت گفت: فشارها را از روی رییس‌جمهور باید برداشت و از تمام اعضای کابینه بخواهیم تا به وعده‌های دولت دوازدهم عمل کنند.
شعارسال: محمود میرلوحی گفت: من بارها پیش از این هم گفته‌ام که متاسفانه آقای روحانی در دولت تنها به صحنه می‌آید و تنها از شرایط دولت دفاع می‌کند و وزرا کنار ایشان نیستند، این در حالی است که جریان رقیب منسجم و محکم پشت یکدیگر قرار دارند.

وی در تصریح گفته‌های خود، یادآور شد: وقتی یک شخصی از جریان رقیب حرفی می‌زند رسانه‌هایشان فعال می‌شود، سخنرانانشان به سخنرانی ‌می‌پردازند، گاها تریبون‌های نماز جمعه و حتی رسانه ملی هم کنارشان قرار می‌گیرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین افزود: بارها در موضوعات مختلفی همچون حقوق شهروندی، برجام، فضای مجازی و امثال آن دیدیم که تنها رییس‌جمهور به میان آمده و یا فقط معاون اولش در صحنه حضور داشته است و از آن موضوعات دفاع کردند اما روال گذشته دولت‌ها و یا روال نهادهای دیگر مثل سپاه، بسیج و سایر قوا اینطور نیست.

وی ادامه داد: اگر وزرا به کمک رییس‌جمهور که منتخب مردم است نیایند کاری از پیش نمی‌رود. درست است که در حوزه‌های سیاسی رفتار ترامپ مزاحمتی شده است ، اما در دوران اوباما هم در عرصه سیاست خارجی عده‌ای رییس‌جمهور را تنها گذاشتند. در حوزه نفت و مسائل گمرکی و اقتصادی و همچنین بانک‌ها هم چنین اتفاق‌هایی افتاد.

میرلوحی اظهار کرد: لازم است تا تمام وزرا پایبند به شعارهای رییس‌جمهور در زمان انتخابات باشند و لازم است تا وقتی رییس‌جمهور در یک امری موضع‌گیری می‌کند برای اجرای آن تلاش کند. قوه مجریه نباید توسط اعضای خودش تنها باشد.

وی در پایان گفت: نباید در افکار عمومی به نظر برسد که روحانی تک‌خوان است در حالیکه جریان مقابل گویی با هم سرود دسته جمعی می‌خوانند. فشارها را از روی رییس‌جمهور باید برداشت و از تمام اعضای کابینه بخواهیم تا به وعده‌های دولت دوازدهم عمل کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1397 ، کدخبر: 97021407314 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
0
کابینه دولت جدید روحانی تا به همینجا که افتظاح عمل کرده است حال باید ادامه را ببینیم
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
0
مسیول تمام کارهای وزرا رییس جمهوره
شخص اون تمام این وزرا رو اتخاب می کنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
مطالبه گری به چه قیمیتی؟ لابی گری هم توش باشه مثل همیشه دیگه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین