پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۰۲۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۳
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با مصوبه اخیر هیئت دولت درباره افزایش حقوق کارمندان شاهد قانون‌گریزی از سوی دولت هستیم.
شعارسال: حجت الاسلام ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه اخیر هیئت دولت مبنی بر افزایش 6 تا 12 درصدی حقوق کارمندان دولت، اظهار داشت: رفتار دولت در این باره بسیار تعجب‌برانگیز است. یکی از ایراداتی که همواره رئیس جمهور فعلی و برخی از وزرا از رئیس جمهور پیشین می‌گرفتند، قانون‌گریزی و عدم احترام به قانون بود که با مصوبه دولت درباره افزایش حقوق‌ها شاهد قانون‌گریزی از سوی خود این دولت هستیم.

وی با بیان اینکه مجلس در راستای همسان‌سازی حقوق‌ها مصوب کرد که کسانی که کمتر از 2 میلیون دریافت می‌کنند 20 درصد به حقوقشان اضافه شود و کسانی که بیش از 2 میلیون دریافت می‌کنند به‌صورت پلکانی به حقوقشان اضافه شود، افزود: لذا می‌توان نتیجه گرفت که مصوبه اخیر هیئت دولت درباره افزایش حقوق کارمندان با مصوبه مجلس منافات دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه قطعاً نمایندگان با مصوبه دولت که مغایر مصوبه مجلس درباره افزایش حقوقهاست، مخالفت می‌کنند، ادامه داد: این موضوع را در هفته آینده در مجلس و کمیسیون اقتصادی به‌عنوان کمیسیون تخصصی پیگیری می‌کنیم.

حجت الاسلام موسوی لارگانی با ابراز اینکه دولت با چنین مصوبه‌ای به‌دنبال تحقیر کردن مجلس است، تصریح کرد: در حال حاضر مجلس درباره افزایش حقوق کارمندان قانون تصویب کرده، اگر نظر دولت این است که افزایش 20درصدی بالاست و نمی‌تواند آن را اجرا کند، بهتر است لایحه یا اصلاحیه‌ای برای بودجه به مجلس ارائه دهد مبنی بر اینکه این 20 درصد زیاد است و نمی‌تواند این قانون را اجرا کند نه اینکه بیاید قانون را دور بزند و به مجلس دهن‌کجی کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1397 ، کدخبر: 1716034 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ثیثث
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
0
این افزایش حقوق برای کارمندان باید انجام میگرفت البته با رضایت مجلس نه اینکه سرخود زیاد بشه
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
0
این صوبه بهتر بود ابتدا در مجلس تصویب میشد ؛ چرا این دو قوه تا این حد متضاد هم هستند
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
0
دولت یا مجلس رو تطیع کرده که اینقدر ساکتند یا افرادی که در مجلسند واقعا خودفروخته سیاسی هستند
ا.ف75
ناشناس
United States
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
0
نمیشه که همیشه قیمتا بالا بره و ما هیچ افزایش قیمتی نداشته باشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین