پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۴۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
تامين نيازهاي ايران، در صورت خروج آمريکا از برجام خبرگزاري آريا-رئيس اداره منع گسترش تسليحات هسته‌اي روسيه: در صورت خروج واشنگتن از برجام، روسيه مي‌تواند «هر آنچه را که تهران مي‌خواهد» در اختيارش بگذارد.

شعار سال: ولاديمير اِرماکوف رئيس اداره منع گسترش تسليحات هسته‌اي وزارت امور خارجه روسيه اعلام کرد: در صورت خروج واشنگتن از توافق مربوط به برنامه هسته‌اي ايران، روسيه معتقد است مي‌تواند «هر آنچه را که تهران مي‌خواهد» در اختيارش بگذارد.

به گزارش خبرگزاري اسپوتنيک، اين مسئول روس گفت: «اگر آمريکا تعهداتي را که در قطعنامه شوراي امنيت سازمان ملل تأييد شده است، نقض کند، اين خود آمريکاست که از آن رنج خواهد برد.»

وي افزود: خروج احتمالي واشنگتن از توافق هسته‌اي ايران احتمالا به نفع مسکو تمام خواهد شد با اين حال روسيه بر ضرورت حفظ اين توافق در شکل کنوني اصرار دارد.

ارماکوف گفت: ما مي‌توانيم هر آنچه که مي‌خواهيم براي آن‌ها تأمين کنيم.

دونالد ترامپ از زمان ورود به کاخ سفيد در ژانويه 2017، تهديد کرده است که از توافقي که ژوييه 2015 بين جمهوري اسلامي و گروه پنج به علاوه يک (آمريکا، فرانسه، انگليس، روسيه و آلمان) در مورد برنامه هسته‌اي تهران منعقد شد، خارج مي‌شود. رئيس جمهور آمريکا اين توافق را که پس از مذاکراتي طولاني در وين حاصل شد بدترين توافق تاريخ کشورش توصيف کرده است. روسيه نيز معتقد است براي توافق کنوني در مورد برنامه هسته‌اي ايران جايگزيني وجود ندارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار 15 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 20180505124317300، www.aryanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
ایران هم نیاز به این داره تا اقدامی قاطع مانند خروج از ان پی تی انجام بده
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین