پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۰۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
سردار حسین رحیمی در باره طرح برخورد با مخلان بازار ارز که توسط پلیس آگاهی به اجرا درآمد، گفت: در پی اقدام ضد انسانی رئیس جمهور آمریکا و خروج از برجام از صبح امروز پلیس بر بازار ارز نظارت کامل داشته و تا عصر امروز ۳۰ نفر از مخلان بازار ارز که متاسفانه تعدادی از آنها دارای سوابق قبلی نیز هستند، دستگیر شدند.
شعارسال: رحیمی با بیان اینکه انتظار می‌رود در شرایطی که دشمنان علیه مردم کشور فعالیت می‌کنند عده‌ای سودجو بخواهند فضا را ملتهب‌تر کنند، گفت: متاسفانه این افراد سعی در سوء استفاده از این فضا داشتند که با حضور پلیس دستگیر شدند.

رحیمی از ارائه هشدار به ۳۶ واحد صرافی و فروش سکه خبر داد و گفت: از این تعداد نیز دو واحد پلمب گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه تمام متخلفان باید بدانند که پلیس با آنان برخورد خواهد کرد، افزود: شب گذشته نیز در جلسه‌ای که در ساعات پایانی شب با مسئولان بانک مرکزی داشتیم آنها قول دادند که تمام نیازهای منطقی شهروندان همچون نیازهای ارز دانشجویی و ... را به طور کامل رفع کنند و پلیس نیز در کنار دولت است.

رحیمی درباره فروش ارز در فضای مجازی و این ادعا که ارز را به دم در می‌برند، گفت: پلیس چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی بر این افراد نظارت دارد و حتی بسیاری از افرادی که امروز دستگیر شدند در کوچه‌های فرعی و نقاطی بودند که فکر نمی‌کردند دستگیر شوند.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی ایران خبر، تاریخ انتشار: 20اردیبهشت 1397 ، کدخبر:  112592،www.irankhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
0
0
خودشون همه چیو گرون کردن بعد میندازنش تقصیر عوامل خارجی
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
0
باید سراغ کله گنده ها رفت که برادر دولتی ها هستن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین