پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۰۷۰
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۸
فردای پس از پذیرش برجام و توافق در موضوع مذاکرات هسته‌ای، برخی روزنامه‌های داخلی به‌گونه‌ای خبررسانی کردند که گویی برجام حلال تمام مشکلات است.

شعارسال: حسین دهباشی، مستندسازی که در سال 92 فیلم انتخاباتی حسن روحانی را ساخته بود در گفت‌وگو با رحمانیان، مدیرعامل روزنامه شرق، مطالبی را مطرح می‌کند که شاید تا به امروز به‌طور واضح و علنی از زبان کسی شنیده نشده باشید. روزنامه شرق در روزهای به‌اصطلاح نتیجه دادن برجام، تمام‌قد به دفاع از آن پرداخت و با تیترهای جنجالی خود سعی کرد افکار عمومی را به این سمت ببرد که تمام مشکلات کشور در عدم توافق با طرفهای مذاکرات هسته‌ای ریشه دارد.

رحمانیان در صحبت‌هایش به بازی با تیتر اعتراف می‌کند و می‌گوید ناچار بودیم مبالغه‌آمیز حرف بزنیم و چهره برجام را بزک کنیم. بخشی از صحبت‌های او را در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید.


سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 6اردیبهشت1397 ، کدخبر: 6063475: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین