پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۴۲۱
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: ۱۵ درصد مدارس استان قزوین نیازمند تخریب و بازسازی است.

شعارسال: عسکرعلی جوانبخت در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه خیرین استان قزوین در 2 دهه اخیر در امر مدرسه‌سازی افتخارآفرینی و اقدامات بسیاری را انجام داده‌اند.

وی بیان کرد: سهم قابل توجهی از مدارس استان قزوین به همت خیرین ساخته شده این امر در حالی بوده که سال گذشته 8 پروژه شامل 86 کلاس درس با اعتبار بیش از 4 میلیارد و 200 میلیون تومان احداث شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین تصریح کرد: نقش آفرینی خیرین به سرمایه اجتماعی و چشم‌اندازی امیدوار کننده برای توسعه نظام آموزشی بوده که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

جوانبخت ادامه داد: با بهره‌گیری از توان نیکوکاران باید در راستای توسعه عدالت آموزشی تلاش کرده و از این ظرفیت اجتماعی باید استفاده مطلوب صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: براساس آمارها در حال حاضر 65 درصد مدارس استان دارای استحکام، 19 درصد نیازمند مقاوم‌سازی و 15 درصد باید تخریب و بازسازی شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین با بیان اینکه شهرک مهرگان 37 مدرسه نیاز دارد، گفت: 6 هزار کلاس درس هوشمندسازی و 1500 کلاس از نظر گرمایشی استاندارد شده‌ است.

جوانبخت ادامه داد: خوشبختانه تعهد خیرین در سال گذشته به طور کامل تحقق یافت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20اردیبهشت1397 ، کدخبر: 1722582: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین