پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۱۲۶۹۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۲
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت : آموزش و پرورش تنها وزراتخانه ای بود که توانست در کوتاه ترین زمان ممکن دانش آموزان را به مدرسه بازگرداند ، این درحالی است که وزارتخانه های دیگر نتوانستند سرعت مطلوب را برای رسیدگی در بخش های زلزله زده اعمال کنند.
شعارسال: دکتر رضوان حکیم زاده با اشاره به مشکلات پیش آمده برای دانش آموزان سرپل ذهاب بعد از زلزله گفت: زلزله کرمانشاه ویرانی و خرابی های بسیاری به جا گذاشت اما وزارت آموزش و پرورش تمام تلاش خود برای بازگشایی مدارس سرپل ذهاب به کار گرفت و موفق شد.

وی افزود :با همکاری آموزش و پرورش سرپل ذهاب توانستیم کلاس های درس را دایر کنیم ؛ در قدم اول اقلام مورد نیاز دانش آموزان مانند لوازم التحریر را فراهم کردیم و در قدم بعد کمبود معلم را جبران کردیم .

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: بسیاری از دانش آموزان به دلیل مشکلات روحی و روانی ناشی از زلزله ، حاضر به رفتن به کلاس های درس نبودند اما با قرار دادن کانکس در حیاط مدرسه و جایگزین کردن آن به جای کلاس های درس کار خود را آغاز کردند.

حکیم زاده یادآور شد: در آن روزهای سخت ؛ معلمان عزیز با تمام مشکلات و موانع ،کار خود را داوطلبانه و بدون چشمداشت آغاز کردند و اجازه ندادند کودکان بیشتر از این از درس هایشان عقب بمانند.

وی افزود : آموزش و پرورش تنها وزراتخانه ای بود که توانست در کوتاه ترین زمان ممکن دانش آموزان را به مدرسه بازگرداند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت :زلزله سبب شد تا دانش آموزان چند روزی از درس و مشق خود دور بمانند ؛ به همین دلیل تابستان امسال برای جبران آن تدابیری اندیشیدند تا روز های از دست رفته تحصیلی در تابستان جبران شود.

حکیم زاده در پایان افزود :زمین لرزه سرپل ذهاب ایران را عزادار کرد ، اما مردم از اقصی نقاط کشور برای کمک به زلزله زده ها شتافتند، این حادثه ویرانی و خرابی و کشته و زخمی های بسیاری برجای گذاشت و تعداد دانش آموزان مقطع ابتدایی که در این حادثه جان خود را از دست دادند بین 60 تا 70 نفربود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسکا نیوز ، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1397 ، کدخبر: 947969 ، www.iscanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
0
این روح تحصیل و اقعا قابل تقدیره و باید دست مسببینش رو بوسید
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین