پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۳۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
جانشین فرماندهی سپاه سید الشهدا شهرستان دیر از اجرای طرح اعتلای سازندگی در روستاهای محروم این شهرستان خبر داد.

شعار سال: سید علی حسینی ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران که به منظور هفته بسیج سازندگی برگزار شد، گفت: طرح اعتلای بسیج سازندگیبه منظور انسجام و نظم دهی گروه های جهادی در روستاها و مناطق محروم شهرستان دیر اجرا می شود.

حسینی با بیان اینکه هدف تمامی بسیجیان در همه عرصه‌ها تنها خدمت و جهاد در راه خداوند است، اظهار داشت:مهمترین رسالت بسیج سازندگی محرومیت زدایی است.

وی با بیان اینکه تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی یک اولویت اساسی است و همه باید برای این مهم تلاش ویژه‌ای داشته باشیم، افزود: طرح اعتلای بسیج سازندگی با هدف ایجاد انسجام و تمرکز خدمات رسانی و تقویت ارزش‌های اسلامی، توسط بسیج و سپاه اجرا خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه سید الشهدا شهرستان دیر گفت: تشکیل گروه‌های جهادی، جهت دهی به جوانان در راستای اهداف و آرمان های انقلاب، مسجد محوری، نگاه به آسیب های اجتماعی، محرومیت زدایی، استفاده صحیح از توان مردمی، شناسایی عرصه‌های خدمت‌رسانی و تشکیل و گسترش شبکه گروه‌های مختلف با سهمیه دادن به شهرهای مختلف از جمله اهداف طرح اعتلای بسیج سازندگی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر نیز در این نشست با تبریک هفته بسیج سازندگی، گفت: در سال ۹۶ تعداد ۳۳ مسکن در روستاهای شهرستان دیر، توسط بسیج سازندگی سپاه سید الشهدا احداث و به مددجویان کمیته امداد تحویل داده شد.

احمد مغدانی با بیان اینکهکار جهادی، اقدامی فی سبیل الله است و یک عبادت بزرگ محسوب می شود، افزود: با توجه به حمایت و پشتیبانی بسیج سازندگی ناحیه دیر، از طرح‌های اقتصاد مقاومتی تا پایان سال ۹۶، هشت میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی به ۳۰ نفر متقاضی توسط بانک های عامل در شهرستان دیر پرداخت شد.

مغدانی اظهار داشت: تسهیلاتاقتصاد مقاومتی در قالب طرح های دام سبک و سنگین، طرح پرورش قارچ و پرورش شتر مرغ به متقاضیان پرداخت شد که با راه‌اندازی طرح‌های مشاغل خانگی برای۱۰۰ نفر شغل در شهرستان دیر ایجاد شده است.

ویبا اشاره به فعالیت‌های گسترده بسیج در زمینه محرومیت‌ زدایی شهرستان دیر، افزود: در راستای طرح اعتلای بسیج سازندگی در سال جاری هفت گروه جهادی ۳۵ نفره در قالب گروه‌های متنوع جهادی برای اعزام به مناطق مختلف شهرستانساماندهی شده‌اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: بسیجیان و گروه‌های جهادی در مناطق محروم در عرصه‌های عمرانی، کشاورزی، فرهنگی، بهداشت، مسکن مددجویی، مرمت و بهسازی مساجد و مدارس، و محرومیت زدایی به فعالیت می‌پردازند.

مغدانی اظهار داشت: اعطای ۵۵ جهزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان دیر، اعزام اکیپ پزشکی و ویزیت رایگان در مناطق روستایی شهرستان، مرمت و بازسازی ۲۲ مدرسه در قالب طرح هجرت ۳ و کاشت ۳۰۰ اصله نهال در هفته درختکاری از جملهخدماتی است که توسط بسیج سازندگی سپاه دیر،در سال ۹۶ در شهرستان دیر صورت گرفته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت آفتاب بوشهر، تاریخ 20 اردیبهشت 97، کد مطلب: 76047: www.aftabeboushehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
روستاهای محروم ما واقعا مایه ننگ ما هستن بعد از این همه سال
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
بهد این همه سال باید روستاهایی باشن که از ابتدایی ترین امکانات برخوردار نباشن خداقوت!!!!!!!
س.ق76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین