پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۷۷۸
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از اجرای هشت پروژه محرومیت‎زدایی در مناطق محروم استان خبر داد.

شعارسال: صارم رضایی، اظهار کرد: طی شش ماه سال جاری در حوزه معاونت بهداشت، درمان وتوان بخشی به 506 نفرخدمات فیزیوتراپی واکسیناسیون ارائه و مانور استانی تیم درمان اضطراری درمناطق محروم روستایی اجراشده است.

وی با بیان اینکه در مناطق روستایی ویزیت رایگان پزشک عمومی، مامایی، روانشناسی و خدمات پرستار نیز انجام شده است، گفت: همچنین طرح سنجش فشار خون و قند خون در قالب طرح شمیم خدمت در هفته هلال احمر برگزار شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: در حوزه معاونت داوطلبان نیز طی این مدت نزدیک به 6000عضو فعال باهمکاری در اجرای طرح های مختلفی مانند فرشتگان رحمت و همای رحمت خدمات رسانی کردهاند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خاطرنشان کرد: از این طرح ها بیش از 16 هزارنفر بهره مند شده که با تهیه وتوزیع 2735 سبد غذایی و برپایی بیش از 80 سفره افطاری این کار انجام شده است.

وی به برگزاری 13 کاروان سلامت در سطح روستاهای محروم استان خبر داد و گفت: همچنین 35 چادر سلامت برپا و به حدود 3200 نفر توسط پزشکان داوطلب خدمات بهداشتی ارائه شده است.

رضایی به اجرای هشت پروژه محرومیت زدایی حمایتی، آموزشی و بهداشتی در مناطق محروم اشاره کرد و افزود: در طرح نوروزی 96 نیز با حضور پزشکان و پیراپزشکان داوطلب در هفت پایگاه امدادی استان به بیش از 75 نفر از آسیب دیدگان خدمت ارائه شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 26شهریور1396، کدخبر: 966-8584-5: www.lorestan.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین