پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۵۸۶
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
این روزها بسیجیان پزشکی پیشگام شده و در مناطق محروم حضور یافته و نسبت به ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی اقدام می‌کنند. اهالی روستاهای استان که به دلیل مشکلات رفت و آمد نمی‌توانند در شهر حضور یابند که این امر مشکل‌ساز شده بود که با حضور جامعه پزشکی در محل اقامتشان نسبت به ویزیت رایگان بیماران اقدام می‌کنند.

شعار سال: یکی از اولویت‌های بسیج پزشکی ارائه خدمات درمانی، بهداشتی در مناطق محروم است که این امر در استان اردبیل قابل قبول بوده و بسیجیان پزشکی در مناطق محروم حضور یافته و خدمات ارائه می‌دهنداهالی روستاهای استان که به دلیل مشکلات رفت و آمد نمی‌توانند در شهر حضور یابند که این امر مشکل‌ساز شده بود که با حضور جامعه پزشکی در محل اقامتشان نسبت به ویزیت رایگان بیماران اقدام می‌کنند.

بسیجیان پزشکی این بار کمر همت بسته و در مناطق محروم حضور یافته و به طور رایگان اهالی مردم منطقه را ویزیت و نسبت به درمان آن اقدام می‌کننداین بار مسیر بسیج جامعه پزشکی به منطقه محروم ثمرین بود که پزشکان و متخصصان در این منطقه حضور یافنه و نسبت به ویزیت بیماران این منطقه و درمان مردم این منطقه اقدام کردند.

اجرای طرح ویزیت رایگان در 80 روستای اردبیل

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های بسیج سازندگی خدمات‌رسانی در مناطق محروم است که این بار خدمات‌رسانی در مراکز بهداشتی و درمانی را مبنای کار قرار دادیم که به بیماران مورد نیاز خدمات ارائه کنیمعلی پیرجاهد افزود: طرح ویزیت رایگان بیماران در 80 روستای استان انجام می‌شود و در این طرح پزشکان متخصص و فوق متخصص در مناطق محروم استان حضور می‌یابند و نسبت به ویزیت بیماران اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: بیش از چهار هزار نفر از بیماران مناطق محروم زیرپوشش بیمه رایگان جامعه پزشکی بسیج قرار گرفتند و یک هزار نفر نیز به صورت تخصصی ویزیت شده و تمهیدات لازم توسط پزشکان برای این بیماران انجام یافته استپیرجاهد بیان کرد: اجرای طرح ویزیت جامعه پزشکی در سه بخش محروم اردبیل ثمرین ، هیر و سردابه انجام می‌شود که به صورت مداوم بوده تا بتوانیم گام اساسی در خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی در این مناطق داشته باشیم.

بیمارستان صحرایی در مناطق محروم اردبیل راه‌اندازی شد

جانشین سازمان بسیج پزشکی اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های اساسی ما ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم است و با توجه به این مسئله در این مناطق نسبت به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی اقدام شده استچنگیریان با بیان این که خدمات بهداشتی و درمانی در روستاهای استان اجرا می‌شود افزود: این طرح خوب بوده و رضایت اهالی منطقه را به دنبال داشته استبیمارانی که از مناطق دورافتاده حضور دارند از اجرای طرح جامعه بسیج جامعه پزشکی و سپاه خوشحال بوده و از تلاش و زحمات این جامعه قدردانی کردند.

بیمارانی که به دلیل مشکلات مالی در بیمارستان ‌های شهری نمی‌توانند حضور یابند این بار با غیرت و اقتدار جامعه بسیج پزشکی می‌توانند زیر پوشش اجرای این طرح قرار بگیرند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 6 دی 97، کد مطلب: 1908823، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین