پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۳۹۲۰
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 120 ویژه برنامه در ایام هفته کار و کارگر در سطح استان انجام می شود.
شعار سال: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 120 ویژه برنامه در ایام هفته کار و کارگر در سطح استان انجام می شود.

مرداد جهاندیده ، ضمن اشاره به اینکه 5 لغایت 11 اردیبهشت در تقویم رسمی کشور با عنوان هفته بزرگداشت کار و کارگر نام گذاری شده است افزود: در این هفته تلاش می شود تا بیش از گذشته قشر شریف کارگران و خانواده های آنان مورد تکریم و احترام قرار گیرند.

وی ادای احترام به مقام شامخ شهدا را مطلع برنامه‌های این هفته در سراسر استان بیان کرد و گفت: دیدار اقشار مختلف کارگران و نمایندگان کارگری با آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، از دیگر برنامه های اولین روز هفته کار و کارگر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: اهدای خون، برپایی ایستگاه صلواتی، حضور کارگران در میعادگاه های نماز جمعه، پیاده روی خانوادگی کارگران، اجرای جشنواره های ورزشی، ویزیت رایگان کارگران و خانواده آنان، برگزاری همایش ایمنی و بهداشت حرفه ای، مشاوره رایگان ترک اعتیاد، عیادت از بیماران صعب العلاج کارگر و برگزاری جشن بزرگ کارگری استان از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

جهاندیده همچنین گفت: برنامه محوری هفته کار و کارگر همچون سالیان گذشته تجلیل از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه کار استان است که با حضور مسئولان استانی 11 اردیبهشت همزمان با روز جهانی کارگر در زاهدان برگزار می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1397، کدخبر: 615786 ، www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین