پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۸۵۴
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۲
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح سرشماری زنان ایرانی دارای همسر غیر ایرانی در سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

شعار سال: مهرداد جهاندیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با اجرای این طرح به فرزندان زنان ایرانی دارای همسر غیرایرانی کارت هویت داده می‌شود که بر اساس آن می‌توانند در مدرسه ثبت‌نام کنند و پس از مدتی دفترچه بیمه هم بگیرند اما در این مرحله تنها سرشماری انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه این سرشماری در کل کشور شروع شده است، ادامه داد: در همین راستا برای تکمیل اطلاعات در قالب سرشماری از تمام بانوانی که همسر غیرایرانی دارند، تقاضا می‌شود هر چه سریع‌تر نسبت به ارسال کد ملی خود به شماره 2000195 از طریق پیامک اقدام کنند تا در سامانه ثبت شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این طرح شامل همسران یعنی مردان غیر ایرانی نمی شود و این طرح برای فرزندان آنان است، افزود: زنانی که دارای شرایط مذکور هستند ضرورتی برای مراجعه به نهاد یا سازمانی در این‌ باره نداشته و تنها باید به شماره اعلام شده جهت این سرشماری پیامک بزنند تا پس از طی مراحل لازم کارشناسان وزارت تعاون,کار و رفاه اجتماعی با آنان تماس بگیرند.

جهاندیده افزود: لایحه طرح سرشماری از زنان ایرانی دارای همسر غیرایرانی در راستای هویت‌دار شدن فرزندان این افراد، توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به دولت ارائه شد که پس از تصویب کلیات به مرحله اجرا در آمد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 21 شهریور 96، کدمطلب: 13960621000688 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین