پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۵۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
بیمارستان ۱۰۸ تختخوابی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با حضور معاون رئیس جمهور و معاون امور حقوقی و مجلس دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به‌كار كرد.
شعار سال: بیمارستان ۱۰۸ تختخوابی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با حضور معاون رئیس جمهور و معاون امور حقوقی و مجلس دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به‌كار كرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: امروز در استان اردبیل شاهد افتتاح بیمارستان ۱۰۸ تختخوابی امام رضا (ع) بودیم که این پروژه با عرصه ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع و مساحت ابنیه ۱۱ هزار ۸۵۰ متر مربع با ارزش ۲۵۷ میلیارد تومان افتتاح شد.

 اسحاق رسولی با بیان اینكه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در حوزه بهداشت و سلامت پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌ایم، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی است که یکی از یادگاری‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی بوده و امروزه نیز با توجه به رشد و توسعه علمی خود به بزرگترین دانشگاه حضوری جهان تبدیل شده است.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی عامل اساسی و اصلی برای ایجاد تحول در آموزش عالی کشور است که رویکردهای جدیدی در توسعه پژوهش، فناوری و کارآفرینی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران در دهه فجر سال ۱۳۶۳ به عنوان اولین دانشگاه اردبیل آغاز به‌کار کرد و امروز ۶ واحد دانشگاهی در سطح استان اردبیل  فعالیت می‌کنند.

رسولی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در استان اردبیل دارای ۱۵ هزار دانشجو، ۵۴۶ کارمند در واحدهای دانشگاهی و ۴۴۶ هیئت علمی است که تا به امروز نیز ۱۲۰ هزار دانش‌آموخته از آن فارغ‌التحصیل شده‌اند.


وی تصریح کرد: حضور ۴۴۶ هیئت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل موجب ماندگاری سرمایه‌‌های علمی در استان اردبیل شده است که در صورت فعال‌نبودن دانشگاه آزاد به‌طور مسلم این سرمایه‌های علمی نیز در استان حضور نداشتند و نمی‌توانستیم از این ذخایر علمی بهره ببریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه آموزش نقش مثبت خود را ایفا کرده است ولی باید به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم حرکت کنیم.

 وی ادامه داد: در همین راستا در استان اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد جدید خود مأموریت‌های منطقه‌ای ویژه‌ای را برای توسعه‌ همه‌جانبه‌ استان اردبیل تعریف کرده است.

به گزارش آنا در مراسم افتتاح بیمارستان  ۱۰۸ تختخوابی امام رضا(ع) دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس امور اداری و استخدامی کشور، اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل، علیرضا منادی سپیدان معاون حقوقی و امور مجلس داشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان واحد اردبیل و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل حضور داشتند.






شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ انتشار: 16 بهمن 1397، کدخبر: 358653 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
و من الله التوفیق
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین